8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ultem

Zwemmen met een Apple Watch 4?

Ik ben vorige maand gaan zwemmen met mijn AW4, na 3 minuten ging ie piepen en daarna was het einde oefening: het horloge liet nog wel een Apple logo zien, maar startte niet door.

Schade via AMAC Breda gemeld bij Apple: waterschade wordt niet vergoed..

Hoe zit het nou: kun je nu zwemmen met een AW of moet je iets speciaals doen?

Bijdrager
    Shmoo

In de Workout app zit een zwemfunctie!?  Als je er niet mee zou kunnen zwemmen dan hadden ze daar wel een ‘hulp bij zelfdoding’ oftewel een help mij verdrinken functie van gemaakt.

Bijdrager
    Moi

Als er geen externe schade aan de Apple Watch is, zal dit gewoon onder garantie worden moeten behandeld. Apple Watch 4 is waterdicht en heeft zoals de poster hierboven al vermeld een zwem workout.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je kunt er mee zwemmen. (AW2 en nieuwer). Je moet wel wat regeltjes in acht nemen maar er mee zwemmen is geen probleem. Dit simpelweg niet vergoeden omdat het ‘waterschade’ is is gewoon weer een stunt van de reseller want die beweren zoveel.

Bijdrager
    polansky

Ik houd altijd mijn Applewatch 4 om als ik ga zwemmen.

Apple Watch Series 3, 4 en 5 zijn waterdicht tot 50 meter onder water (WR50M). Je mag de Watch dus volledig onderdompelen in water. Tijdens zwemmen in zee of in een zwembad houd je Apple Watch dus gerust om. Ook onder de douche draag je ‘m. Er kan wel water in de smartwatch komen via de ingebouwde luidspreker. Draai als je uit het water bent aan de Digital Crown.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

<p class=”cite”>hendrik ijzerbroot op 21 maart 2020 om 17:50</p>
     is gewoon weer een stunt van de reseller want die beweren zoveel.

Ik kan een boek schrijven over de onzin die ik al bij APR’s te horen heb gekregen. Er is maar een beleid bij die mannen: als Apple het niet betaalt, dan rekenen we het de klant aan, garantie of niet. Je hebt er dus niets aan om er iets te kopen, integendeel.

Goede raad: koop online via Apple en laat de APR voor wat het is. Het enige waar ze goed voor zijn is om reparaties binnen te brengen die al goedgekeurd zijn door Apple.

Bijdrager
    Shmoo

En voor het opfleuren van winkelstraten in kleine gemeentes. Het lijkt namelijk al heel snel op een echte Apple-winkel. ?

Apple Resellers zijn een beetje te vergelijken met apothekers. Een boel aanzicht naar de buitenwereld maar aan het eind zijn het gewoon winkeliers.

Bijdrager
    RW076

Dan ben je goed genaaid. Ik hoop dat je het lekker vond.
    Ooit ook zoiets gehad bij een Amac, toen naar de apple winkel in de Media Markt in Einhoven gegaan.
    Daar werkte een Apple mannetje (Roland, Ronald of Roald) en die heeft het toen voor mij geregeld bij Apple.

Vanaf toen nooit meer iets gekocht via een dealer maar enkel via Apple zelf.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.