9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    planar1.4

zwartwit fotobewerking op imac

het 20″ scherm is uiteraard beter dan het 17″

maar wat me een beetje verontrust is dat zwartwit bewerking op het 17″ scherm erg moeilijk zou zijn

iemand ervaring ??,

Bijdrager
    Fabio

en op een 20″ niet? :D

ik doe het zelf regelmatig op een 12″, en nog veel regelmatiger op een 23″… wat ik je kan zeggen is: meten is weten; houd ten alle tijden je info-paletje zichtbaar. en calibreer zoveel mogelijk (scanner/scherm/printer).

Bijdrager
    planar1.4

ik ben helemaal nieuw in macland

ik heb zelfs nog geen mac gekocht

ben fotograaf (analoog) en wil in de toekomst m’n beeldjes zelf wat bewerken
    zonder professionele pretentie maar toch met kwaliteit

een 17″ scherm volstaat voor mij qua grootte hoor

ik zoek enkel de beste combinatie voor mij = mac onwetende en nieuw op het vlak van photoshop elements 3

kom uit de analoge wereld…maar wil niet helemaal …dom sterven :):)

Bijdrager
    Fabio

da’s sowieso een goed voornemen :)

misschien zou je juist moeten denken aan een desktop machine, met wat meer video-ram (of uitbreidingsmogelijkheden).

Bijdrager
    JobKuipers