5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bas-macfan

zwarte vegen onderaan scherm iBook

Hallo allemaal,

Sinds enkele dagen heb ik een klein maar irritant probleempje met m’n iBook.

Onderaan het scherm van mijn iBook zitten 4 zeer lichte zwarte vegen. Deze beginnen smal onderaan en worden breder naar boven toe, tot ongeveer het midden van het scherm.
    Als ik het scherm ondersteboven hou zie ik deze bovenaan het scherm en niet onderaan ( is dus geen schaduw.

Mijn scherm heb ik ook al enkele malen goed schoongemaakt:D

Wie heeft dit ook en heeft eventueel een oplossing?

Groet,

Bas

Bijdrager
    profclimber

Ik heb geen oplossing maar ik heb zelf ook samen met nog veel te veel gebruikers. Ik heb wel eens applecare gebeld en die konden er niks aan doen ook niet met de extra verzekering.

mvg maarten

Bijdrager
    bieker

Best vreemd dat Apple er niets aan doet ,of kan doen’. Ik heb de twee links gelezen. De ene ging over een Powerbook waar de toetsen tegen het beeldscerm aan komen. Natuurlijkook niet echt een antwoord op een probleem. We mnaken ons wel druk om een dode pixel maar zwarte strepen nemen we voor lief………
    Laat Apple maar met een afdoende antwoord komen vind.

Bijdrager
    bieker

Best vreemd dat Apple er niets aan doet ,of kan doen’. Ik heb de twee links gelezen. De ene ging over een Powerbook waar de toetsen tegen het beeldscerm aan komen. Natuurlijkook niet echt een antwoord op een probleem. We mnaken ons wel druk om een dode pixel maar zwarte strepen nemen we voor lief………
    Laat Apple maar met een afdoende antwoord komen vind ik.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.