16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Bukem

Zwarte universal dock adapters voor iPod Classic 160GB (dikke versie) – WAAR ??

Weet iemand waar ik een zwarte insert voor een iPod classic 160GB kan kopen (=Nr 10)? Of heeft iemand er een liggen, dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn? Ik zoek me suf..

Gr,

Bukem

Bijdrager
    bartdingen

Ik heb zelf een JBL On Stage Micro, waar ik mijn iPod 160GB in de houder van de iPod Video 5G 60GB kan zetten. Hier past hij precies in, zonder te wankelen of iets dergelijks.

Mooie zwarte houder, welke je via een Mini USB kabel op je Mac aan kan sluiten èn een houder die verdomd goed klinkt! (Op batterijen en netvoeding)

Mocht je dit niet willen, kun je eens zoeken naar een houder die op het moment van de bovengenoemde iPod uit werd gebracht?

Bijdrager
    Bukem

Hoi Bart,

Leuk ding maar ik ben niet op zoek naar een andere dock, alleen het plaatje heb ik nodig.

Gr,

Bukem

Bijdrager
    stavos

TS bedoeld geen compleet systeem, enkel zo’n inzet stukje om je iPod in te laten passen;

Alleen dan in het zwart, modelletje 10. Ik heb thuis verschillende houdertjes liggen (witte en zwarte), maar of daar nummertje 10 tussen zit weet ik niet.

Bijdrager
    bartdingen

Je bent dus op zoek naar een afbeelding van een zwarte dock voor de iPod?
    Bedoel je zoiets?

http://i00.i.aliimg.com/img/pb/787/968/281/281968787_448.jpg

Bijdrager
    bartdingen

Laat maar, snap het al;-)

Bijdrager
    stavos

Nee, TS zoekt het stukje plastic wat je in een dock kunt plaatsen.. Dus in het eggie en niet als afbeelding.

Bijdrager
    bartdingen

Ja, snapte het al. Ik heb hier wel een doorzichtige. Ben op zoek naar een zwarte, maar vraag me af of ze die ergens los verkopen..

Het is overigens inderdaad nummer 10.

Bijdrager
    bartdingen

Tsjakka!

Is dit de goede? In de beschrijving staat van wel..

http://www.agent18.com/productdetail/universal-dock-inserts-160gb-ipod-classic/105.aspx

Bijdrager
    MrGlenneke

Dat is hem denk ik, maar daar ben je niet veel mee. Ze leveren alleen in de US en Canada.

Bijdrager
    Bukem

Goed gevonden ! Dat is inderdaad wat ik bedoel. Nu nog een leverancier in Europa vinden van een dergelijk plaatje.

P.s. er moeten hier toch zat mensen zijn met een of andere dock c.q. radio met een zak zwarte inserts waar ze niks aan hebben…..?

Bijdrager
    Bukem

@Stavos,

Kijk dit weekend is in dat doosje van je voor een zwarte nr. 10…..we komen er vast wel uit;-)

Bijdrager
    Riwe89

Bukem, ik heb hier een XtremeMac 3-in-1 dock (http://www.xtrememac.com/Products/Audio/Microdock-/3-in-1-Microdock-/) in het zwart uitgevoerd. Helaas heb ik zelf de classic-dock adapter in gebruik, maar je zou met hun contact kunnen opnemen met het verhaal dat je de dock-adapter bent kwijtgeraakt en of je een nieuwe kan krijgen. Hij is zwart hoogglans uitgevoerd. Ik heb deze dock bij iFactors gekocht, dus de dealer is ook actief in Nederland:)

Bijdrager
    Bukem

@ Riwe89: Top Tip;-)

Bijdrager
    Riwe89

Bukem, als ze een factuur nodig hebben als bewijs, PM me dan even;)

Bijdrager
    Bukem

Thanks…!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.