25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    elisa9180

zwarte tijden voor apple (lion) wat denken jullie lees dit eens

He leden ik zou graag jullie mening willen weten over deze
    topic en of jullie nog meer minpunten kunnen opnoemen.

1) Ek zie dat er zwarte tijden op komst zijn VB de app store volle reclame app’s lijk de iAd for Lac os x Lion.
    2) Meer en meer mensen die app’s gaan willen hacken en rommel op de Mac willen verkrijgen onder andere door Cydia for Mac
    3) En nu de bug van 10.6.6 dat ik en mijn vrienden alle maal hebben met de geinstalleerde app’s van de mac app store en voorgaande apps
    die we niet meer kunnen verwijderen van de dock
    4) U gekochte app’s die je voor de mac app store gekocht hebt die niet meer worden ge update om dat je ze zo gezegd niet gekocht hebt
    VB De omnigraffle professional die ik heb gekocht wordt niet meer ondersteund in de update’s. maar wel in de appe store staat als nieuwe exemplaar mijn versie: 5.2.3 en app store: 5.2.4

wat denken jullie allemaal van dit en zien jullie nog meer problemen aan komen door de nieuwe introductie van de lion & of appe store

Bijdrager
    KarelWillem

Pffff, je zal vast wel weer dyslexie hebben, zoals iedereen hier.:lol:

Maar wat een rommelige post, barstensvol fouten zeg!
    Er staat echt geen zin recht.

Gooi eerst je spelling-checker er eens overheen, voordat ik ook maar zin heb dit echt tot me te laten doordringen.

Bijdrager
    Pieterr

Het is vooral de toenemende taalverloedering die mij ernstig zorgen baart!

EDIT: KW was me voor, maar dacht hetzelfde.:wink:

Bijdrager
    hvlint

ik begrijp eigenlijk niet eens wat TO wil zeggen, maar ik kom wel terug als het in het Nederlands staat.:confused:

Bijdrager
    KarelWillem

…lijk de iAd for Lac os x Lion…

Ik zit hier nu al heel lang glazig naar te staren.
    Maar wat het nu precies betekent??

Bijdrager
    Yaris

Ik zal die eerste zin even vertalen.

Ek zie dat er zwarte tijden op komst zijn VB de app store volle reclame app’s lijk de iAd for Lac os x Lion.

Ik zie dat er zwarte tijden op komst zijn, bijvoorbeeld de App Store: apps vol met reclame, het lijkt iAd voor Mac OS X Lion wel.

Bijdrager
    hvlint

kun je dan eens wat voorbeelden geven?

Bijdrager
    KarelWillem
    Yaris op 08 januari 2011

Ik zal die eerste zin even vertalen.

Ga het dat meisje* nu niet te makkelijk maken.
    Een paar goede zinnen zijn eerder ook gelukt, dus laat ze het maar lekker even overdoen.

*Of jongetje, of wat anders.

Bijdrager
    Yaris

Toen ik die zin voor de eerste keer las dacht ik dat ze het had over de gelijkenis tussen de reclames van het Vlaams Belang (VB) en Mac OS X Lion.

Bijdrager
    MichMich

Cool, is dit een nieuwe Apple puzzelspelletje? Snap de post?

Bijdrager
    JohnH

Ik ontzeg niemand zijn of haar ‘zwarte tijden’.
    Taalkundig gezien lijkt mij ‘zware tijden’ een meer voor de hand liggende term.

Bijdrager
    Yaris

Zwart klinkt meer pessimistisch dan zwaar.

Bijdrager
    Edwin

Jullie reacties lijken helemaal terecht maar ik ben hier zelf een keer erg mee de fout in gegaan. De betreffende mijnheer bleek destijds sinds 4 jaar in Nederland te wonen, komende uit Afghanistan. Het schaamrood stond op mijn kaken na mijn minachtende forum reactie.

Bovendien is mijn Engels op het discussions.apple.com forum niet beter dan dit Nederlands.

Inactief
    Anoniem
    Biker op 08 januari 2011

Jullie reacties lijken helemaal terecht maar ik ben hier zelf een keer erg mee de fout in gegaan. De betreffende mijnheer bleek destijds sinds 4 jaar in Nederland te wonen, komende uit Afghanistan. Het schaamrood stond op mijn kaken na mijn minachtende forum reactie..

In vier jaar kan je prima Nederlands leren. Als je maar je best doet. Dat schaamrood is dus nergens voor nodig.

Biker op 08 januari 2011

Bovendien is mijn Engels op het discussions.apple.com forum niet beter dan dit Nederlands.

Hetzelfde geldt voor Engels.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het lijkt me een mix van Nederlands, Vlaams en Zuid Afrikaans…:smile:

Maar om terug op topic te komen:

1. Ik zie hier geen problemen
    2. Apps worden al gehackt. Dit gebeurd al jaren… of deze apps nu via de app store komen of via Cydia
    3. Hier heb ik zelf geen last van. Kan prima apps downloaden en verwijderen van dock en Mac
    4. Update de app via de site van de ontwikkelaar waar je de software hebt aangekocht (die is verantwoordelijk)

Dus al met al zie ik enkel goede tijden tegemoet voor OSX 10.7 Lion.

(hopelijk zonder spelfouten;) )

Inactief
    Anoniem
    Shyos op 08 januari 2011

(hopelijk zonder spelfouten;) )

Bijna;-)

Bijdrager
    KarelWillem
    Shyos op 08 januari 2011

Het lijkt me een mix van Nederlands, Vlaams en Zuid Afrikaans…

Het lijkt mij een mix van desinteresse, gebrek aan opleiding en dyslexie.

Inactief
    Anoniem
    KarelWillem op 08 januari 2011
    Shyos op 08 januari 2011

Het lijkt me een mix van Nederlands, Vlaams en Zuid Afrikaans…

Het lijkt mij een mix van desinteresse, gebrek aan opleiding en dyslexie.[/quote1

Dyslexie lijkt me onwaarschijnlijk, omdat degene die ik ken met dyslexie, er werkelijk alles aan doet om ’t maar niet op te laten vallen. Vooral door het inzetten van een spellingchecker. TS heeft hier volgens mij niet over nagedacht dus desinteresse en gebrek aan opleiding blijven over.:lol:

Bijdrager
    katteman

Of een Belg.

Bijdrager
    1984

tjonge jongen , wat zijn jullie weer vriendelijk……? Het verteld meer over jullie dat je het niet begrijpt dan aan de TS

Bijdrager
    KarelWillem

Zo dom dat we het helemaal niet begrijpen zijn we ook weer niet.

Het is meer de onwil om dit braaksel aan letters te rangschikken tot werkelijk begrijpbare taal.

En omdat ik weet dat topic-starter best in staat is tot het formuleren van begrijpbare zinnen, weiger ik serieus in te gaan op dit zooitje ongeorganiseerde woorden.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    katteman op 08 januari 2011

Of een Belg.

Of gewoon niet zo intelligent, zoals jij.

Kutteman.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dankzij deze uitvinding*) is het mij gelukt om de tekst te ontcijferen.:nerd: Daardoor ontdekte ik dat de 4 genoemde punten één onderwerp gemeen hebben:
    DE APP STORE.
    Die lijkt nu al na enkele dagen en miljoenen downloads een hele grote stempel te drukken op de OS-X ervaring. Als ik plotseling geen ge-downloade “Apps” (zoals een programma tegenwoordig schijnt te heten) niet meer simpelweg kon verwijderen uit het dock of bepaalde zaken werken ineens niet meer zou ik ook typefouten gaan maken, want we bepalen dat toch zelf of iets überhaupt in het dock (of op de desktop komt)?

*) Ik koos voor de Engelstalige Wikipedia zodat het gelijk educatief blijft voor iedereen…:cool:

Bijdrager
    Vinhelper
    MoNdO op 08 januari 2011
    katteman op 08 januari 2011

Of een Belg.

Of gewoon niet zo intelligent, zoals jij.

Kutteman.

Houden we het nog een beetje gezellig?

Moderator
    Poezenbeest

Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten, de TS mag een nieuw topic openen in begrijpelijk Nederlands, met lopende zinnen en interpunctie en andere zaken waardoor de vraag (is het een vraag?( voor iedereen te begrijpen is.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.