8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bob

zwarte strook op desktop

Hi,

Sinds macOS Catalina heb ik een op mijn desktop een zware strook.

Iemand dit zelfde probleem?

Hoe kan ik dit verhelpen?

Gr. B

Bijdrager
    KarelWillem

Zwarte achtergrond kiezen.

;)

Bijdrager
    Shmoo

Lijkt heel veel op een display (hardware) probleem. Moeten we weer raden om wat voor computer het gaat of verwacht men dat we zeggen, koop bij het Kruidvat een potje vitamine Display C2  en kiep deze door de ventilatorpoort in je computer.

Straks zal je zien dat iemand de HDD vervangen heeft voor een SSD (nu met Catalina) en een kabel niet goed heeft aangesloten.

Moderator
    Night

Was dat niet dark mode, zo net voor het invallen van de duisternis?  😇

ff serieus, het kan zomaar iets simpels zijn als een beschadigd afbeeldingsbestandje. Staan de mappen op je desktop er wel goed op? Is de zwarte balk ook te zien in geopende apps? Want dat is niet te zien op je afbeelding.

Bijdrager
    Ome Kor

Dat gevoel heb ik ook, gezien het feit dat de Dock gewoon zichtbaar is. Wat zie je als je een andere achtergrond kiest in de Systeemvoorkeuren?

Bijdrager
    pruus

Juist, links zie je nog gewone, normale informatie. Recht in het midden niet. Als de grafische kaart kuren heeft, dan zou je eerder strepen en blokken verwachten. Kies eens een ander beeld voor de achterkant. En heeft jouw scherm ook moeite met surfen? Is dan ook de bovenkant zwart?

Bijdrager
    McPim

Grappig toch altijd, die vragen met minimale info, geen toelichting op wat er al geprobeerd is en vooral: niet meer reageren.

Moderator
    Night

Tsja, en daar doen we dan ons best voor 🤔

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.