5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Verwijderd

Zwarte stipjes achterkant iPhone.

Hoi,

op de iPhone 5s (zilver) van mijn zus en mijn eigen iPhone 6 (space-grijs) zitten best veel zwarte stipjes, bij mij nog een stuk minder dan bij haar.
    We hebben altijd, echt altijd, een hoesje om onze iPhone gehad, dus hoe kan het dat die stipjes daar komen?
    En is er nog iets wat je er tegen kan doen? En/of hoort het misschien zelfs bij de garantie/verzekering?

Alvast bedankt, hieronder trouwens nog een paar foto’s om te zien wat ik bedoel.
    Nick.

Bijdrager
    Shmoo

Goeie vraag, misschien heb ik ook wel garantie/verzekering op mijn die ik nooit in een hoesje heb gehad omdat het gebruikersvoorwerpen zijn die ook gebruikerssporen zullen bevatten.

Als je wilt dat er niets aankomt moet je hem in het doosje laten zitten en er alleen naar kijken.

Bijdrager
    Absrnd

Ooit wel eens regelmatig het hoesje er af gehaald en schoongemaakt ?
    vergeet niet dat alle rotzooi die in je zak zit er tussen kruipt en de iPhone beschadigd.
    en als je deze niet regelmatig even uitbaggert dan kan dat krassen en zo veroorzaken:)

Je kan de gemeente proberen aansprakelijk te stellen voor al het gruis/vuil wat er op straat ligt:)

Bijdrager
    TonE

Er moet een andere oorzaak zijn. Ik gebruik een mophie back up accu als hoesje waar die nooit uitkomt. Heb de binnenkant voor het eerst schoongemaakt nu. Geen rare zwarte stippen op mijn iPhone 5. Iets van bijtende chemicaliën (spetters of zoiets) waar ze aan blootgesteld kunnen zijn?

Bijdrager
    Jhollenberg

Terug in het zakje stoppen, zie je er niets meer van:-D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.