7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hepabolu

Zwarte rand rond muis sinds herstart na 10.4.8 update

Weet iemand misschien hoe het kan dat ik nou opeens een zwarte rand rond mijn muiscursor heb? Ik heb zonder problemen 10.4.8 geinstalleerd, kan ook gewoon verder werken, maar even na het opstarten komt er een dikke zwarte rechthoek rond mijn muis die de cursor overal volgt. Heel hinderlijk.

Ik heb een tweede account op mijn PB G4 en die heeft het niet. Ik durf dus ook niet met zekerheid te zeggen dat het aan de update ligt. Als ik erop google, kom ik een referentie bij macfixit tegen, maar als ik daarop klik zie ik die info niet terug op de pagina.

Google search

Help, het is verschikkelijk irritant.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.:D

Fok. De link krijg ik niet goed…. :mrgreen:

Enfin, zevenduizend topics over hetzelfde.

Appeltje-F5. Opgelost.

Bijdrager
    hepabolu

Ahum, iets te snel gereageerd geloof ik. Ik weet niet wat je bedoeld met appeltje-F5, maar als je VoiceOver uit Universal Access bedoeld: die staat niet aan en geeft ook geen oplossing.

Bijdrager
    KarelWillem

Hahahaha. Vrijdagmiddag. Ik ben ook niet zo fris meer.

Bijdrager
    hepabolu

Update: als ik de “universalAccessApp” afsluit in de Activity Monitor, dan is de rechthoek weg. Dus het zit inderdaad daar ergens. Ik kan echter geen verschillen vinden met de instellingen in mijn andere account en daar draait de universalAccessApp wel gewoon.

Bij het opnieuw inloggen in mijn gewone account is het blokje weer terug (want universalaccessapp is weer gestart).

Nog ideeen?

Bijdrager
    KarelWillem

On voorkeuren in je Account Universal-access uit de lijst van automatisch op te starten programma’s halen.

Bijdrager
    hepabolu

Hmm, daar heb ik al drie keer gekeken, maar hij staat er echt niet in.

Universal Access is enabled vanwege TextPander, maar dat is al heel lang zo.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.