9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    JBStudio

Zwarte punt op foto's iPhone 5

Hallo allemaal,

Vervelend probleem:
    Van het ene op het andere moment verschijnen er zwarte stippen op m’n foto’s.

– Zodra ik iets inzoom, loopt de zwarte punt vanzelf van het scherm af.
    – Zodra ik omschakel naar film, verdwijnt de punt, deze komt dus niet op het eindresultaat.

Bij deze plaatje van de zwarte stip. Let niet om de slechte foto met wazige omgeving. rozige gloed enzo, het gaat even om de stip.
    Het lijkt of het tussen de lens en het glasplaatje zit, maar dan moet het toch ook zichtbaar zijn op de filmopname? Het is echt iets met de camera want in beginscherm en andere apps is het niet zichtbaar.
    Iemand ideeën wat ik kan doen?

Alvast dank

Bijdrager
    Nikon1972

Zo te zien is het een stofje. Ik denk dat een lens-blower hier niet gaat helpen…

Bijdrager
    JBStudio

@nikon: Thanks voor je snelle reactie. Is dit bij een reseller te verhelpen (iCentre Leidschendam) of moet ik echt naar Amsterdam?

Bijdrager
    baziel

Heb ik ook gehad. Wordt gedekt. Heb gewoon nieuwe gekregen

Bijdrager
    JBStudio

@baziel: thanks voor reactie. Dat dit in garantie valt lijkt me niet meer dan logisch (net 2 maanden oud), maar kan ik buiten bellen naar Apple ook naar een reseller of moet ik echt naar Amsterdam. Toestel is los gekocht via Apple site trouwens.

Bijdrager
    Niels

Ze ruilen m alleen om bij de Apple Store zelf. Een alternatief (als je Apple Care hebt) is Apple Care bellen, dan krijg je een nieuwe toegestuurd en als je dan je backup hebt overgezet hoef je pas het defecte toestel terug te sturen.

Bijdrager
    JBStudio

@NielsDam: thanks, dat wordt dan een ritje Amsterdam… -zucht-

Bijdrager
    MacKevin11

Apple Care heb je gratis het eerste jaar. Heb laatst een probleem gehad dat mijn homebutton het niet meer deed, AppleCare gebeld (na ongeveer 9 maanden) en gewoon een nieuwe gekregen. Moest binnen 2 weken de andere (defecte) iPhone opsturen.

Bijdrager
    JBStudio

Even contact gehad met Apple. Kan ‘m komen inruilen in Amsterdam of voor 30 euro een nieuwe toegezonden krijgen….
    Wordt de Apple store den haag dit jaar nog geopend? Heb nog 260 dagen garantie;-) Heb het namelijk niet zo op Amsterdam (en dan doel ik op de drukte).

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.