10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisgodderie

Zwarte nopjes onderzijde Macbook

Ik heb een Macbook a1278 (macbook 2008/9 model).
    Aan de onderzijde heb je zo 4 van die zwarte nopjes zitten.
    2 ervan ben ik kwijt en daardoor krast de macbook vaak de tafel waar ik hem op zet.
    Iemand een idee hoe ik dit noem? Heb al wat zitten zoeken maar kom niet op dat onderdeel uit om het ergens te kunnen kopen.

Bijdrager
    Matanza

Ga even langs bij Apple of reseller met technische dienst. Normaal gezien worden deze gratis vervangen. (gebeurt bij ons toch zo)

Bijdrager
    Moriarty
    Bijdrager
    wouter57

O.a bij het Kruitvat, de Hema, DA drogist, en bij Xenos voor een ongelofelijke prijs 10 stuks 1.07 euro.

dopjes

Bijdrager
    SunKeeper

Niet helemaal origineel, maar goed, het werkt wel.

Overigens blijft het altijd de vraag hoe je ze eraf krijgt. Waar schraap je dan allemaal met je Mac overheen?

Bijdrager
    nicj56

@SunKeeper,
    Misschien schraapt die ermee over de grond haha:P

@dennisgodderie,
    Je kan apple eens bellen met wat je het beste kan doen, maar denk dat je telefonisch support vervallen is.

Bijdrager
    SunKeeper

Telefonisch support geen probleem. Je ontvangt achteraf vanzelf de rekening van het gesprek.

Bijdrager
    Frank Visser

@SunKeeper,

Sommige mensen weten niet wat ze doen,
    Laatste stond ik bij de Albert Heijn, had een vrouw een KRAT BIER in een plastic tas gestopt om over de grond te kunnen slepen.
    Vervolgens scheurt de tas krat op de grond en de vrouw boos; HOE KAN DAT NOU?!

Zucht..

Bijdrager
    nicj56

Ja, dat is inderdaad Zucht… want ik kan er ook ntegen van die types die gaan bellen moet je de “moet je die wortelen boven of onderin de pot i.c.m. bonen of erwten”. Dat vind ik zo irritant, maar wat doe je er tegen.

Bijdrager
    Frank Visser

Lekker negeren, en stiekem beetje gniffelen of jezelf opvreten.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.