18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    remisc

zwarte macbook nog te koop?

een vriendin zoekt nog een zwarte macbook omdat ze de firewire nodig heeft.
    zijn deze nog ergens in de (uit)verkoop?

alvast bedankt…

Bijdrager
    roblovemac

ja kan altijd premium reseller bellen om te vragen of zij er toevallig nog een hebben liggen en anders op marktplaats. of
    en misschien niet gewenst om te melden op dit forum. maar je kan ook naar http://macwereld.nl/tweedehands/ ik koop geregeld een tweede hands mac om op te lappen en door te verkopen. er staan vaak goede koopjes op.
    tweedehandsmac.nl is ook een optie

Bijdrager
    Wolf_H

Ze zijn nog op voorraad bij Apple Premium Reseller HTR te Utrecht (030 – 2341 700), met behoorlijke korting i.v.m. de oudheid van het model (iets van 1099 euro dacht ik).

Bijdrager
    Pieterr

De nieuwe witte heeft ook nog Firewire. Maar ja, die is dus wel wit.:-)

Bijdrager
    palahala

Er zijn (voor die witte die nog gewoon te koop is) ook zwarte beschermhoezen te koop. Maar: doe dat niet, want dan kan je klep minder ver open.

Bijdrager
    1984
    ”Pieterr”

De nieuwe witte heeft ook nog Firewire. Maar ja, die is dus wel wit.:-)

Voor:• € 949,00 incl. btw

• 2,0-GHz Intel Core 2 Duo
    • 2GB 667MHz DDR2 SDRAM – 2x1GB
    • 120GB Serial ATA Drive @ 5400 rpm
    • SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
    • Toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)

MacBook Black Core 2 Duo 2.4

Processor: Core 2 Duo – 2400 MHz Geheugen: 4096 MB Harddisk: 320 GB
    Poorten: USB FireWire UTP DVI
    Wegens overstap naar desktop:
    Nog geen jaar oud!
    Het meest recente zwarte model, dus niet een oud model met upgrade. De batterij is in topstaat!

4 GB DDR2 667 Mhz ipv 2GB 555 Mhz
    320 GB HDD ipv 250 GB HDD

Leverbaar met bluetooth toetsenbord, Logitech wireless muis. Griffin Elevator Laptopstand, Logitech USB Hub
    (Allemaal optioneel)

Prijs: 1100

Bijdrager
    Lennertpichel

en als je niet zo veel geld wilt uitgeven http://www.tweedehandsmac.nl

staan genoeg ad’s en ook zwarte macbooks….

succes

Bijdrager
    derekdjons
    ”Wolf_H”

Ze zijn nog op voorraad bij Apple Premium Reseller HTR te Utrecht (030 – 2341 700), met behoorlijke korting i.v.m. de oudheid van het model (iets van 1099 euro dacht ik).

€1049,- om precies te zijn.

Bijdrager
    1984

Of ga voor de nieuwe 13″ Black Macbook Pro, deze beschikt o.a over FireWire 400& 800 en is ook net zo plat als de Macbook Air ±€1500,-

Bijdrager
    Moriarty

Volgens mij zag ik er laatst nog eentje staan bij de Media Markt in Groningen:)

Bijdrager
    Sander1972
    ”1984″

Of ga voor de nieuwe 13″ Black Macbook Pro, deze beschikt o.a over FireWire 400& 800 en is ook net zo plat als de Macbook Air ±€1500,-

Grapje zeker? Deze heb ik nog nooit gezien. En voor die prijs lijkt me helemaal niet reëel. Een Air kost al 1699 €…

Maar moest ie bestaan, doe er maar een! :P

Bijdrager
    Ed Mokum

1 april…….

Bijdrager
    SMac

* geen grap * witte macbook voor 799, in Den Haag althans…

Bijdrager
    Rolf
    ”1984″

datum gerelateerd grapje wellicht ?

Bijdrager
    Dagaloni

Geen plaatjes quoten! Verwijder even.. pls!

Bijdrager
    Elation

mediamarkt heeft ze ook, prijs wel aan de hoge kant.. of je moet wachten op zo’n btw kortingsactie

Bijdrager
    syltheboy
    ”SMac”

* geen grap * witte macbook voor 799, in Den Haag althans…

Ze verkopen hem ook voor € 799,99 bij Dixons en V&D,:P maar op de site van Dixons staat dat hij tijdelijk uitverkocht is in hun webwinkel. Die zullen ook niet meer op voorraad komen, aangezien ze niet meer geproduceerd worden. Wellicht hebben ze hem bij V&D wel.:)

”Elation”

mediamarkt heeft ze ook, prijs wel aan de hoge kant.. of je moet wachten op zo’n btw kortingsactie

Als de prijs aan de hoge kant is, dan kun je beter voor de nieuwste MacBook gaan. Of gewoon genoegen nemen met de witte versie. Je kunt er natuurlijk altijd eentje tweedehands aanschaffen, maar ik weet niet of je dat zou willen.:?

Ik heb de nieuwste MacBook gezien bij een Apple Premium Reseller hier in de buurt en ik moet zeggen dat hij er behoorlijk stevig uitziet. Steviger en mooier dan een witte of zwarte MacBook. Hij voelt ook aardig robuust aan.:wink:

Bijdrager
    prullenbak

ja maar hij wil firewire he…en die zit neit op de nieuwe macbook…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.