5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Zwarte dock adapter

Ik ben op zoek naar een zwarte dock adapter voor mijn iPhone 3G (zwart).

Ik heb namelijk een mooie nieuwe (volledig iPhone 3G compatible) wekkerradio (Sony ICF-CD3iP) naast mijn bed staan. Hij is alleen zwart…en de vriendelijke vrienden van Sony leveren alleen een universele adapter mee voor in het ‘universal adapter compatible’ dock. Het geheel wordt natuurlijk danig ontsiert door hier een witte adapter in te plaatsen.

Heeft iemand enig idee waar ik een zwarte universal dock adapter voor de iPhone 3G zou kunnen vinden?

Bijdrager
    Taconew

Zelf gaan knutselen lijkt me het goedkoopst, snelst, makkelijkst.

Bijdrager
    MacBoot

Griffin en Logitech hebben ze geloof ik
    via eBay is dan het makkelijkst:wink:

Inactief
    Anoniem

Zelf knutselen lijkt in elk geval niet nodig te zijn (in mijn geval is een witte dan waarschijnlijk mooier :P). Logitech heeft helaas alleen adapters voor iPods en niet voor iPhones. Griffin heeft hem wel (hoera), het probleem met interessante nieuwe Griffin spullen is dat ze hier nauwelijks/niet verkrijgbaar zijn. Of het kost een godsvermogen om ze hier te krijgen (kosten voor 1 adapter all incl. $64). Ik ben ook al maanden op zoek naar de Griffin Simplifi (al sinds oktober in de US verkrijgbaar). Voor beiden biedt Ebay geen soelaas…

We zoeken verder. Heeft niemand toevallig een kennis in de US die mij zo’n stukkie plastic op de post kan doen? :P. Of kunnen de heren van OMT niet een hele doos mee terug nemen van MacWorld (gouden handel :)) ?

Bijdrager
    macjk

ik heb een griffin duo dock en daar worden zwarte dock adapters bij geleverd. volgensmij zijn deze ook los te krijgen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.