8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jaipur

Zwart vlak in mappen en klein telefoontoetsenbord Buuf2

Hopelijk kan iemand mij helpen:lol:

Ik heb altijd het Buuf2 thema gehad. Vandaag Buuf Infinity gedownload via Cydia mar die beviel me niet dus er weer afgegooid. Nou zijn er 2 probleempjes, namelijk een zwart vlak in de mappen en een klein toetsenbord in mn telefoonmenu.

Ik heb een iPhone 4, 4.3.3.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik kan in mijn mappen via mn MacBook kijken (var/stash/themes……….???)

Bijdrager
    johnkeates

Uh, gewoon je telefoon niet jailbreaken, dan gaat ie ook niet stuk?

Start iTunes maar op, en doe een factory reset.

Bijdrager
    Nick Nack

Inderdaad, niet verkeerd bedoeld, maar Jailbreak ‘m gewoon niet. Dan heb je hier ook geen last van.

Bijdrager
    Jaipur

Ik heb de jailbreak al 3 jaar, nooit problemen mee gehad. Hij is ook niet kapot, als ik het thema via winterboard uitvink is alles weer normaal, dus een reset is nergens voor nodig.

(Ik zit toch in het JB gedeelte? Ook niet verkeerd bedoeld maar beetje vreemde antwoorden)

Bijdrager
    Pretletter
    Jaipur op 24 oktober 2011

Ik zit toch in het JB gedeelte? Ook niet verkeerd bedoeld maar beetje vreemde antwoorden.

Terechte opmerking. Die reacties zijn schandalig!

Bijdrager
    johnkeates

Wat ben je toch genuanceerd Pretletter! Goedzo!

Ik heb altijd het Buuf2 thema gehad. Vandaag Buuf Infinity gedownload via Cydia mar die beviel me niet dus er weer afgegooid. Nou zijn er 2 probleempjes, namelijk een zwart vlak in de mappen en een klein toetsenbord in mn telefoonmenu.

Daar staat: ik heb iets gemodificeerd wat ik niet zou moeten modificeren en nu werkt het niet meer.

Als reactie kan je dan toch verwachten: maak je modificatie ongedaan en modificeer niet meer.

Bijdrager
    Jaipur

Daar staat: ik heb iets gemodificeerd wat ik niet zou moeten modificeren en nu werkt het niet meer.
    Als reactie kan je dan toch verwachten: maak je modificatie ongedaan en modificeer niet meer.

Alles is weer teruggezet, opnieuw geinstalleerd of verwijderd, zo ver was ik zelf ook. Helpt dus niets.

Bijdrager
    johnkeates

Dan zal je een programmeertaal moeten leren en de broncode moeten bijwerken om het te repareren.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.