4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    MDW

Zwart scherm

Deze morgen wil ik mijn oude iMac opstarten, het witte lampje rechts onderaan gaat branden, maar het scherm blijft zwart en ik hoor de harde schijf ook niet draaien. Wijst dit op een defecte harde schijf?

Kan ik opstarten vanaf mijn installatie-schijven?
    Is er nog een ander alternatief?

Bijdrager
    essiw

Sinds wanneer hoor je een harde schijf draaien? Hoor je wel het bekende opstartgeluid?

Bijdrager
    MDW

Als een harde schijf opstart dan kan je dat toch horen, …. maar ik hoor helemaal niets.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Night. Reden: Conversatie gecombineerd

Bijdrager
    Ralph_L_1999

Over wat voor model iMac heb je het? Zoals je het hier verteld is je iMac gewoon kapot. Als er geen hardeschijf in de Mac zit krijg je bij het opstarten een envelopje met een vraagteken er in, dus lijkt me dat als de hardeschijf stuk is dat ie precies hetzelfde doet.

Als je iMac nog veel voor je betekend, dat zou je misschien effe op Google kunnen zoeken of andere modellen ( uit dezelfde tijd ) daar ook last van hebben. Misschien kan je zo dan achter de oorzaak komen. Ik weet niet of je al achter de oplossing bent gekomen, zo niet succes.;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.