6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietermann

Zwart scherm tijdens facetime tussen iPad2 en iPhone 4

Hoi iedereen,

Vandaag het facetimen eindelijk eens geprobeerd tussen m’n iPad 2 en m’n zus haar iPhone 4.
    Alles werkt perfect behalve krijg ik geen beeld van m’n zus te zien.

Zij ziet mij en haarzelf in een klein venstertje op haar iPhone,
    ik zie haar niet (volledig zwart scherm), maar wel mezelf in een klein venstertje op mijn iPad…

Weet iemand die we dit probleem kunnen oplossen? We zouden het sterk appreciĆ«ren want binnenkort gaan we samen naar New York en zo zou m’n zus gemakkelijk contact kunnen hebben met haar zoontje die thuisblijft…

Alvast bedankt!

Pieterjan

Bijdrager
    Nick Nack

Werkt bij haar de camera wel via de gewone camera applicatie? Dan weet je in ieder geval al iets uit te sluiten.

Bijdrager
    Maverick9898

Probeer Skype anders even;). Dat werkt over het algemeen veel beter, in mijn ervaring, is ook veel meer support voor en heeft tevens ook nog eens veel meer opties. De Skype app is verder prima.

Bijdrager
    makoe

ook een keer gehad, opnieuw opstarten van beide apparaten heeft toen geholpen.
    Na die tijd niet meer voorgekomen. Proberen waard.

Bijdrager
    Pietermann

Hoi,

Net gecheckt, alle camera’s op de iPhone en iPad werken perfect bij andere toepassingen. Dat kan het dus niet zijn… Ook beide toestellen heropgestart en nog steeds een zwart scherm op mijn iPad:(

Wat kan het nou zijn?

Bijdrager
    Maverick9898

Weet ik niet, maar ik zou zeggen ‘gebruik Skype’;). Facetime is zoiets als Ping. Er is een beter alternatief dat iedereen heeft.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.