2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    dragondcelet

Zwart scherm installatie windows 7

Hallo iedereen.

Ik probeer al een tijdje windows 7 (iso bestand gedownload via microsoft site) te installeren op men Macbook Pro (13″ 2,5GHz Mid 2012) IK volg alle stappen van de Apple website op en als mijn Mac dan opstart krijg ik gewoon een zwart scherm en soms met een cursor. Ik heb ook al geprobeerd via de alt/option toets maar de usb staat er gewoon niet bij.

Ik heb vorige week men harde schijf vervangen door eentje van 1T en men dislezer vervangen door een SSD en via terminal zelf een fusion drive gemaakt kan het daaraan liggen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Night. Reden: In juiste sub-forum geplaatst

Moderator
    Night

Volgens Apple moet het gewoon mogelijk zijn om Bootcamp op een Fusion Drive te installeren. Let wel dat de BootCamp disk alléén op de harde schijf wordt geplaatst en er met de SSD niets wordt gedaan. Je hebt binnen Windows dan ook geen snelheidswinst door het Fusion Drive principe.

Toch lees ik op het internet dat er soms problemen optreden. Je doet er wellicht goed aan hier eens op te googlen (Zoekwoorden BootCamp, Fusion Drive) en te kijken wat er voor oplossingen geboden worden en of de problemen zich spiegelen aan die van jou.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.