19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Erik-Jan

    Zwart scherm bij sluiten iTunes

    Als ik mijn iTunes (versie 12.7.0.166) wil sluiten (rode bolletje), krijg ik een zwart scherm te zien. Dit gebeurt alleen als ik venster op maximaal heb staan, als ik hem op minimaliseren zet gebeurt het niet.
    Mijn macOS versie is High Sierra 10.13.

    Bijdrager
    Wiggel

    Ik heb precies hetzelfde!

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Mooi om te horen, ben ik dus niet de enige.:angel:

    Bijdrager
    Wiggel

    Klopt, het enige verschil is dat ik mijn Macbook vd week heb geupdate naar MacOs High Sierra, ik dacht misschien komt het daardoor…

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Bij mij ook het zelfde geval, alleen heb ik dan een iMac (21.5-inch, Late 2013). Voor die tijd nooit eerder last van gehad.

    Bijdrager
    Wiggel

    Jij dus een iMac ik een Macbook, twee verschillende apparaten met hetzelfde probleem. Ik denk dat iTunes een update nodig heeft:-)

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Als hij op het zwarte scherm staat kun je dan de bolletjes nog weer zien, bij mij moet ik op stop iTunes drukken om hem te sluiten.

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Dat vermoeden heb ik ook

    Bijdrager
    Wiggel

    Ik moet ook op “stop iTunes” klikken bovenin de balk

    Bijdrager
    Wiggel

    De link werkt niet

    Bijdrager
    Erik-Jan

    :-P Daar ben ik net ook achter gekomen. Weet jij misschien hoe je een bericht aan past?

    Bijdrager
    Wiggel

    Even op je “foto” klikken en dan “bewerk” (dacht ik):-D

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Krijg het niet voor elkaar, klik wel op de foto en zie bewerk staan. Maar dat is volgens mij alleen voor het profiel.

    Bijdrager
    Wiggel

    Nee hoor, klik maar op bewerk en dan zie je je eigen reactie tevoorschijn komen en die kan je dan bewerken;-)

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Thanks, het is ondertussen gelukt. Klikte op de foto bovenaan en niet naast het bericht.

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Apple Communities

    Dit is het enige wat ik kan vind op het internet.

    Bijdrager
    Wiggel

    Worden we ook niet echt wijzer van, behalve dan dat we nu wel weten dat er meer zijn met hetzelde probleem:-)

    Bijdrager
    Erik-Jan

    Vandaag contact gehad met Apple, medewerker ondervond het probleem zelf ook. Ze gaan nu verder kijken wat het probleem veroorzaakt. Hij gaf aan te wachten op een volgende versie van iTunes.

    Bijdrager
    Wiggel

    Oke super! Afwachten dus

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.