19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Erik-Jan

Zwart scherm bij sluiten iTunes

Als ik mijn iTunes (versie 12.7.0.166) wil sluiten (rode bolletje), krijg ik een zwart scherm te zien. Dit gebeurt alleen als ik venster op maximaal heb staan, als ik hem op minimaliseren zet gebeurt het niet.
    Mijn macOS versie is High Sierra 10.13.

Bijdrager
    Wiggel

Ik heb precies hetzelfde!

Bijdrager
    Erik-Jan

Mooi om te horen, ben ik dus niet de enige.:angel:

Bijdrager
    Wiggel

Klopt, het enige verschil is dat ik mijn Macbook vd week heb geupdate naar MacOs High Sierra, ik dacht misschien komt het daardoor…

Bijdrager
    Erik-Jan

Bij mij ook het zelfde geval, alleen heb ik dan een iMac (21.5-inch, Late 2013). Voor die tijd nooit eerder last van gehad.

Bijdrager
    Wiggel

Jij dus een iMac ik een Macbook, twee verschillende apparaten met hetzelfde probleem. Ik denk dat iTunes een update nodig heeft:-)

Bijdrager
    Erik-Jan

Als hij op het zwarte scherm staat kun je dan de bolletjes nog weer zien, bij mij moet ik op stop iTunes drukken om hem te sluiten.

Bijdrager
    Erik-Jan

Dat vermoeden heb ik ook

Bijdrager
    Wiggel

Ik moet ook op “stop iTunes” klikken bovenin de balk

Bijdrager
    Wiggel

De link werkt niet

Bijdrager
    Erik-Jan

:-P Daar ben ik net ook achter gekomen. Weet jij misschien hoe je een bericht aan past?

Bijdrager
    Wiggel

Even op je “foto” klikken en dan “bewerk” (dacht ik):-D

Bijdrager
    Erik-Jan

Krijg het niet voor elkaar, klik wel op de foto en zie bewerk staan. Maar dat is volgens mij alleen voor het profiel.

Bijdrager
    Wiggel

Nee hoor, klik maar op bewerk en dan zie je je eigen reactie tevoorschijn komen en die kan je dan bewerken;-)

Bijdrager
    Erik-Jan

Thanks, het is ondertussen gelukt. Klikte op de foto bovenaan en niet naast het bericht.

Bijdrager
    Erik-Jan

Apple Communities

Dit is het enige wat ik kan vind op het internet.

Bijdrager
    Wiggel

Worden we ook niet echt wijzer van, behalve dan dat we nu wel weten dat er meer zijn met hetzelde probleem:-)

Bijdrager
    Erik-Jan

Vandaag contact gehad met Apple, medewerker ondervond het probleem zelf ook. Ze gaan nu verder kijken wat het probleem veroorzaakt. Hij gaf aan te wachten op een volgende versie van iTunes.

Bijdrager
    Wiggel

Oke super! Afwachten dus

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.