8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr. Brown

Zwakke trilling van de 3GS: ervaringen

Zijn er nog mensen die vinden dat de trilfunctie van de 3GS uiterst zwak is? Mijn 3G doet het stukken beter.

Bijdrager
    Yvesm007

Het is mijn eerste iPhone dus ik kan niet echt vergelijken. Zou het wel graag weten want ik verkies de trilfunctie in combinatie met de beltoon om zeker te zijn dat ik het merk.

Bijdrager
    Mr. Brown

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2055000

I had my phone exchanged at the apple store, and the new one is much better, more like my old 3G. Apparently this is a problem with the hardware in some of the units. I recommend anyone with this issue take it back for an exchange.

Morgen terug naar de winkel dan.

Bijdrager
    Mr. Brown

Even een kleine update: ik lees hier teveel draden over op verschillende fora en op Apple Discussions. Ik kom net van de winkel. Ze gaan hem opsturen ter reparatie. Ik heb hun zelf laten voelen maar ze konden niet echt een verschil merken.

Ik ben hem minstens twee weken kwijt.

Bijdrager
    Nielso
    Bijdrager
    Mr. Brown

Neen want het andere ging over iets anders. Nu vraag ik aan iedereen wat hun ervaringen zijn. Anyway, de mods moeten maar beslissen of ze de twee topics zo laten of samenvoegen…

Ik ben toch niet de enigste met een 3GS op dit forum? Wat vinden jullie van de trilfunctie?:)

Bijdrager
    Bart01

Prima, niks mis mee.

Moderator
    Poezenbeest

Hier ook niet… Zelfde sterkte als mijn 3G…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.