5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    timosterrenkunde

zwak wifi signaal

hoi

ik gebruik sinds kort remote op mijn ipod touch 2nd.
    hij is helemaal correct verbonden met mijn imac (2008 alum)

alleen mijn wifi signaal blijft heel zwak, ook al ligt mijn ipod naast mijn mac. hij geeft maar 1 van 3 strepen aan, iemand waar dit aan ligt?

gr timo

Bijdrager
    Pieterr

Als je een router gebruikt voor je draadloze netwerk, dan krijgt je iPod touch daar z’n signaal van, en niet van je iMac.

Bijdrager
    timosterrenkunde

ik gebruik geen router, ik gebruik alleen mijn airport in mijn mac.

Bijdrager
    sypie

Tenzij je je Mac als router hebt ingesteld (je kunt namelijk een accespoint maken van je Mac.)

Je kunt met de AirportRadar Widget (te downloaden bij Apple) eens kijken op wat voor kanalen de buren zitten. Als kanalen te dicht bij elkaar zitten gaan ze op mekaar storen.

Anders wordt het een kwestie van een blikje cola drinken en deze modificeren om van je antenne een soort richtantenne te maken. Kost alleen 5 minuten tijd om het blikje leeg te drinken en te bewerken.

Bijdrager
    timosterrenkunde

ik heb AirportRadar Widget even uitgeprobeerd, maar er zitten geen andere wifi routers dicht bij het zelfde channel.

nee hij staat niet ingesteld als een router, (kan namelijk niet interneten op mijn ipod)

maar heeft iemand er technische problemen mee gehad dat het wifi signaal zo zwak is?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.