10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    dr.cody

Zudeo = nieuwe Azuerus?!?

Zat net wat te lezen over zudeo. Nou doet dit programma zich voor als de nieuwe Azureus alleen kan ik daar nergens wat over vinden.

In Zudeo hebben ze een soort content bak waar je door heen kan spitten om te bekijken. Denk google video/youtube. Dat is nou de gein van dit nieuwe programmatje.

Nou is Zudeo wel van de makers van Azureus maar is dit nou de opvolger daarvan?

Graag jullie mening.

Bijdrager
    Electr0n

Ik zou het niet weten, tijdens het starten van Azureus heb ik niks gezien qua updates?
    Maar ik denk dat het even een kwestie is van afwachten!

Bijdrager
    maxunamax

ja…

zudeo is de nieuwe azureus versie 3.0 (da’s geen mening, da’s een feit:) )

al een tijdje uit hoor… (wellicht in béta)

verborgen zit de oude azureus interface, maar als extra ook een ‘slick’ interface voor het zoeken van films/muziek…

heb hem hier een tijdje gedraaid, maar ben uit ergernis weer terug-gegaan naar de vorige versie. Gewoon omdat deze heel basic doet wat je wil. Het zoeken doe ik toch voornamelijk via specifieke forums en torrent-sites.

:) m.

(voor oude comps. niet aan te raden… waar azeurus al zwaar was qua geheugen maakt de nieuwe interface het er niet lichter op… maar ja, wat wil je ook in zo’n volledige java-omgeving)

Bijdrager
    Maced.2

inderdaad die Beta zudeo versie Zuigt Big time…
    nee ik hou het wel bij de Basic versie van Azu :D

Bijdrager
    Richard5

Ik gebruik XTorrent, vond ik een stuk beter dan azureus, zeker qua geheugengebruik en heeft ook die zoekfunctie !

Bijdrager
    CMD-Z

zijn die zoekfuncties de moeite waard?
    Even goed als de zoeksites (isohunt,piratebay,demonoid)

Ik gebruik zelf transmission, ben daar ook wel tevreden over

Bijdrager
    Richard5

Ik gebruik transmission niet en wat ik merk is dat ik dezelfde torrents vind als dat ik met mininova of torrentspy zoek dus dat zit wel goed.

Bijdrager
    nlhabl0

Ik heb begrepen dat de BBC via dit gebeuren complete series van weleer gaat aanbieden.
    Red Dwarf, Monty Python, alle klassiekers.

Prjzen zijn nog niet bekend, zie:
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/6194929.stm

Bijdrager
    Brimme

Versie 3.0 is gewoon een uitgebreide versie van 2.0 hoor. Als je op de knop advanced druk zie je het scherm van de “normale” Azureus.

Moderator
    Night
    ”OscarRoberto”

zijn die zoekfuncties de moeite waard?
    Even goed als de zoeksites (isohunt,piratebay,demonoid)

Ik gebruik zelf transmission, ben daar ook wel tevreden over

Die zoekfuncties kun je nou makkelijk integreren in Xtorrent: 1 druk op de knop en je zoekt in allemaal tegelijk!

Makkelijker kan het toch niet?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.