11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Sunneh

[Zoveelste] Student abo iPhone

Beste OMT-Leden,

Deze week is mijn samsung D900 door mezelf dood verklaart. Hij belt niet meer, smsjes krijg ik niet binnen enz enz. Ik wil al langer de iPhone halen maar zit met een klein dilema.

Ik weet dat de iPhone alleen met T-Mobile te verkrijgen is. In Belgie kun je los een toestel halen (minimaal 600,-). Er bestaan allerlij abbonementen in nederland hiervoor..

Ik ben student dus wil goedkoop proberen te blijven. Op het moment heb ik:

[code:1:79d0b84c80]
    Maandelijkse kosten € 25,-
    Aantal min/sms/mms 175 min / 175 sms / 175 mms
    Kosten per min/sms/mms 14 ct
    Aantal sms na gratis verdubbelen 350 sms
    Kosten per sms na gratis verdubbelen 7 ct
    Kosten buitenbundel 12,5 ct per sms en 25 ct per min en mms
    [/code:1:79d0b84c80]

Hi bevalt me prima, alleen hoorde ik dat “eindeloos internet” geen streaming telt (moet je bij betalen) en de snelheid flink trager is. Hoe is jullie visie hierop?

Wat raden jullie aan? Zijn er studenten die hiermee ervaring hebben? .. ben benieuwd!

Bijdrager
    MrAcid

Ik zou een Vodafone abo nemen, die bieden 3600 kbit/s voor 9,50 in de maand, alles inclusief. Zeker als je af en toe Youtube en zo gebruikt kunnen die kosten anders best wel oplopen bij KPN (Hi). Daarnaast krijg je gewoon echt een strontsnelheid daar (128 kbit/s down en 64 kbit/s up).

Even overstappen dus.

Bijdrager
    Juch

waarom kijk je niet eerst op http://www.t-mobile.nl/iphone (http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven.html)

dan zie je prijzen/voorwaarden. Kun je daarna een gerichtere vraag stellen…..

Bijdrager
    Sunneh

Thanks MrAcid..

@ Juch … Zoals iedereen weet: T-Mobile is erg duur voor het abbo wat ze bieden.

Ik denk dat ik vanavond even langs onze vodafone citypoint ga.. die zullen wel meerdere mensen hebben gehad met dezelfde vraag.

Bijdrager
    MrAcid