6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

Zouden de snelste bestellers, ook de eerste ontvangers zijn?

Hoi allemaal,

Ik zie dat je op de Belgische en Nederlandse Apple Store nu al je versie van Tiger kan bestellen, maar als je die nu bestelt, zul je hem dan ook het snelst hebben?

Zal Apple, net als met de iMac G5 niet wat overompeld worden door bestellingen?
    Want bij de locale dealer hier in de buurt zeggen ze Tiger ook de 29e te hebben, want met de post, weet je maar nooit!

Bijdrager
    JeePee

Over het algemeen trekt Apple haar eigen Stores voor, dus ik denk dat die Tiger ook het eerst zullen hebben en anders in ieder geval sneller meer voorraad.:P Ik heb hem in ieder geval al vast besteld. 8)

Bijdrager
    DEform

Ahzow! Da er dan maar snel een pakket van Tiger en iLife komt! Dan kan ik ook bestellen :P

Bijdrager
    I-think

denk ook niet dat er hele grote problemen mee komen,immers zijn het maar dvd’tjes en niet allemaal schermen etc die van derden moeten komen.
    Waarschijnlijk zijn ze ook al gefikt dus lijkt em wel goed komen.

Bijdrager
    Stuif Meel

Ik ben paar maanden gelden toch een Ipod shuffle besteld bij een apple store en kon daar 3 weken op wachten. Werdt mij wijs gemaakt.
    Twee dagen na de bestelling kom ik de Fnac binnen wandelen en liggen daar hopen Ipod Shuffles. Vond ik heel vreemd.

Bijdrager
    Dbakker

= niet altijd het geval hoor.

bij de introductie van de Airport Express was ik mooi de eerste, 8) ver voor de shops.

de bestelling voor de Tiger is inmiddels de deur uit en waarschijnlijk valt deze ook weer voordat ie in de winkel te verkrijgen is bij mij op de mat …:evil:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.