25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    me.com

Zou dit de email van Steve zijn?

Hallo allemaal,

toen ik de keynote van Apple aan het bekijken was, zag ik Steve de iTunes Wifi Store openen en wat muziek kopen. Maar toen hij naar onderen van een pagina ging, zag je zijn email.
    Zou dit de email van Steve kunnen zijn, of zou hij deze alleen gebruiken in zijn keynotes?

Groet,
    Jeroen

Bijdrager
    n8n

voeg m toe aan je iChat zou ik zeggen :baby:

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is de e-mail van Steve.

:roll: :P

Bijdrager
    me.com

Haha, leuk zeg. Zou dit niet de email zijn die hij gewoon gebruikt in keynotes?
    Nou, ben benieuwd of hij reageerd als wij een mail sturen.:P

Bijdrager
    Switched

Geloof me, je zult niet de eerste zijn… [email protected] zie je bij elk voorbeeldfilmpje / foto…

Bijdrager
    vikking

Hmm als ik mij goed herinner, is dat inderdaad wel het email adres van Steve Jobs. Hoewel de mails die er naar gestuurd worden eerst worden gelezen door een team van Apple Legal, alvorens deze naar Steve door te sturen. Proberen dus ^^

Bijdrager
    Nietzman

[email protected] zou ook nog moeten werken. :’).

Bijdrager
    Nick Nack

Het is gewoon een voorbeeldadres.

Als wachtwoord wordt er tijdens de iPod Touch video 123456 gebruikt met dat adres.

Moderator
    Pete.Z

Is geen voorbeeldadres, wel een voorbeeld wachtwoord.

http://homepage.mac.com/steve/Resume.html

de .mac site bestaat ook nog steeds, het emailadres dus ook.

Bijdrager
    Brent146
    ”Nietzman”

[email protected] zou ook nog moeten werken. :’).

En [email protected] of [email protected] kan je eens proberen… :lol:

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Studio

B.t.w.; ‘hij’ reageert niet. Ik heb het geprobeerd nml. :P

Bijdrager
    Brent146
    ”KarelWillem”
    ”Studio

Dat meen je niet? :D Wie reageert dan? :P

Bijdrager
    n8n
    ”Brent146″
    ”KarelWillem”
    ”Studio

Dat meen je niet? :D Wie reageert dan? :P

Hans Teeuwen

Bijdrager
    sypie

3e keer slechts vandaag: HET ONDERDEEL ALGEMEEN IS GEEN PRULLENBAK!!!

(Sorry, mijn capslock stond per ongeluk aan… Dit doen we lekker in de Hardcore Roddels natuurlijk.

Inactief
    Anoniem

Zou dat zijn echte telefoonnummer zijn?:

http://homepage.mac.com/steve/Resume.html

Ik zal hem eens bellen of hij nog een jong personeelslid nodig heeft wie zijn kennis volop ontwikkeld en hem kan opvolgen:wink:

Fout op zijn site:o Apple Computer Inc. :roll:

Bijdrager
    sypie

Als jij denkt dat je ome Steve moet bellen om te melden dat jij je nog moet ontwikkelen zegt ome Steve vast: Ga eerst maar eens naar school, leer punten, comma’s en d’s en t’s op de jusite plek te gebruiken.

Bijdrager
    Steff
    ”Studio

Hallo allemaal,

toen ik de keynote van Apple aan het bekijken was, zag ik Steve de iTunes Wifi Store openen en wat muziek kopen. Maar toen hij naar onderen van een pagina ging, zag je zijn email.
    Zou dit de email van Steve kunnen zijn, of zou hij deze alleen gebruiken in zijn keynotes?

Groet,
    Jeroen

Geachte Jeroen, wat denken wij nou helemaal zelf? Vertel mij nou eens waarom jij denkt dat dit het email adres van meneer Steve zal zijn. Ik ben hier echt heerlijk naar benieuwd.

Inactief
    Anoniem
    ”sypie”

Als jij denkt dat je ome Steve moet bellen om te melden dat jij je nog moet ontwikkelen zegt ome Steve vast: Ga eerst maar eens naar school, leer punten, comma’s en d’s en t’s op de jusite plek te gebruiken.

In het Engels heb je geen d’s en t’s. Ik heb trouwens wel een IB certificaat als ik nog 1 jaar op school zit 8)

Bijdrager
    Proof of Youth

In die open brief over de iPhone prijs heeft ome Steve het wel over “i recieved many e-mails and i’ve read them all” of iets in die richting.

Inactief
    Anoniem
    ”Kabouter”

In die open brief over de iPhone prijs heeft ome Steve het wel over “i recieved many e-mails and i’ve read them all” of iets in die richting.

En dat geloof je:roll:

Bijdrager
    Proof of Youth

Niet dat hij letterlijk al die e-mails heeft gelezen, maar hij zet niet zomaar neer dat ie veel e-mails heeft gehad toch?

Inactief
    Anoniem

Dat is waar ja. Maar ik denk dat het overgrote deel is, “Kijk eens hoe klantvriendelijk wij zijn, de CEO leest de mails.” Heb ik gelijk of niet?

Bijdrager
    Steff
    ”Kabouter”

Niet dat hij letterlijk al die e-mails heeft gelezen, maar hij zet niet zomaar neer dat ie veel e-mails heeft gehad toch?

Oohhh het is kut weer buiten hè? Sarcasme. :wink:

Bijdrager
    Proof of Youth

hu, wtf?:P

Bijdrager
    michi_rishi

[email protected] van Steve? Nee joh natuurlijk niet! Dat is het email adres van Ive…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.