17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Drukker

zou AppleTV over 2 schermen kunnen

Ik vraag me af:
    Zou het mogelijk zijn om een AppleTV aan te sluiten op een plasma TV met de HDMI en een tweede scherm b.v. -MUSTEK PF-D800 Digitale fotolijst 8″- met de component-video kabel en het geluid via de optische uitgang naar de surrond instalatie?
    Dus als ik alleen muziek wil, geen tv aan hoeft te zetten en iTunes bedien via het kleine scherm(fotolijst). Misschien ook best geinig om je fotobibliotheek op zo’n fotolijstje te zien. Zou dit een beetje werken?

Gidi

Bijdrager
    DiscoveryV8

Ik ken de specificaties van de Mustek niet, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. De AppleTV is nogal kieskeuring voor wat betreft beeldschermen:

Tv-compatibiliteit

* Enhanced-definition of high-definition breedbeeld-tv’s die geschikt zijn voor de volgende resoluties: 1080i, 60/50 Hz; 720p, 60/50 Hz; 576p, 50 Hz (PAL-structuur); 480p, 60 Hz

Zie http://www.apple.com/nl/appletv/specs.html

Bijdrager
    ateazz

kieskeurig?????
    je kan aansluiten met component, dat noem ik niet kieskeurig

Bijdrager
    computer space

Even de ontwikkelingen afwachten. Met Linux komt het straks allemaal goed;-)

Bijdrager
    DiscoveryV8
    ”ateazz”

kieskeurig?????
    je kan aansluiten met component, dat noem ik niet kieskeurig

Component is iets anders dan Composite…. of bedoel je dat niet? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Bijdrager
    PietjePuk

Ik vind het maar een half product. Weinig aanpasbaar qua software (toch de standaardsoftware), geen TV-tuner, geen full HD ondersteuning. etc

Bijdrager
    computer space

O ja, wel slim om op te letten. Ik durf te wedden dat die fotolijst geen component ingang heeft!
    @ pietjepuk: de AppleTV kan wel FullHD aansturen, maar Apple kan niet garanderen dat H264 op full HD real time is af te spelen (MPEG 4, dat veel lichter is misschien dus wel!). De videochip zal echter gewoon 1080i(en wellicht zelfs p) kunnen maken, maar Apple is vooralsnog terughoudend met de software heb ik het idee.

Bijdrager
    Drukker

Apple schrijft op hun site: Component-videokabel en analoge audiokabel of optische audiokabel.
    Ik weet niet welke “fotolijst” schermen over een video ingang beschikken, maar e.v.t. een ander klein lcd scherm wel!

Gidi

Bijdrager
    Pink Grapefruit

Ik verwacht dat op het moment dat je een HDMI scherm aansluit de Component-uitgangen worden uitgeschakeld… Maar dat weet je pas als ie uitgeleverd word en mensen het proberen. Ik zou het gewoon even afwachten dus.

Bijdrager
    computer space
    ”Drukker”

Apple schrijft op hun site: Component-videokabel en analoge audiokabel of optische audiokabel.
    Ik weet niet welke “fotolijst” schermen over een video ingang beschikken, maar e.v.t. een ander klein lcd scherm wel!

Gidi

Succes: gratis bier indien je een klein LCD scherm <40cm weet te posten met component ingang.

Bijdrager
    ateazz

@martiniman, ik denk dat je daar wel eens heel erg gelijk in zou kunnen hebben.

maw: het is dus geen beperkt systeem, ligt er aan wat je er mee wil doen

fotolijstjes hebben geen component en geen hdmi

greetzz

Bijdrager
    Drukker

Ik ben bang dat het inderdaad niet zal lukken……
    na wat gesnuffel op het net zou dit misschien wel kunnen denk ik….
    Display size: 7inch new Panasonic digital panel, Chromatic system: PAL/NTSC auto switch CVBS input
    Maar dit model is geen aanwinst voor de huiskamer vergeleken met een digitaal fotolijst.

Gidi

Bijdrager
    Nisei
    ”Martiniman”

Succes: gratis bier indien je een klein LCD scherm <40cm weet te posten met component ingang.

Ik drink Grolsch.

Bijdrager
    Drukker

Martiniman schreef:

Kratje Jupiler….

<http://atmt.co.uk/visual.htm&gt;

Gidi

Bijdrager
    computer space

Er staat een krat Brand klaar, zo af te halen, of vrijdagavond in de Baron voor een verse Koninck oid van de tap.
    Echter: nisei is minderjarig, en die link van Drukker leidt niet echt naar resultaat.

Bijdrager
    acb

Bijdrager
    Drukker

Jammer, het ziet er naar uit de we (ik) moeten wachten tot dat AppleTV fysiek in de huiskamer staat om te weten wat de mogelijkheden zullen zijn. Maar een 2e scherm lijkt me wel handig, het ATMT 7″ fotolijstje bezit volgens de specs wel over een A/V ingang, maar ik kan er “nog” geen leverancier voor Nederland van vinden. AppleTv…..Ik hem in ieder geval alvast besteld.

Gidi[/quote]

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.