7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Herr Elektor

Zoom H4 wordt niet herkend met Leopard

heeft iemand hier ervaring mee
    op mijn 10.4 powerbook werkt het perfect maar op mijn update macbook 10.5 kan ik mijn zoom niet meer gebruiken

groeten
    frans

Bijdrager
    Pieterr

Heeft je vraag betrekking op Logic Pro 8.0.2 ? Zo ja:

To address an overlap with some Mac OS X v10.5 keyboard shortcuts, the default zoom key commands (such as Zoom Horizontal Out) are now Command-Arrow instead of Control-Arrow.

Bijdrager
    Raam-online

Hoi, de oplossing is een update van de firmware van de H4 installeren, onderaan deze pagina te vinden:
    http://www.samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=1901

dan werkt ie weer puik!

Bijdrager
    Pieterr

Aha. Daar ging de vraag dus over. Kun je met dit ding ook haar op ongewenste plekken verwijderen?:wink:

Bijdrager
    Angelzilla

Als je jezelf er heel hard mee wrijft, wellicht wel… :D

Fijn apparaat overigens. Onze zanger neemt onze repetities er mee op. Klinkt goed. Niet dat wij daardoor beter klinken…:cry:

Bijdrager
    djdnl

Ik heb de zoom H2, onwijs fijn ding Alleen tot heden hek hem altijd moeten leegtrekken m.b.v. bootcamp. Nu even updaten en dan zou hij perfect moeten werken!

Bijdrager
    Angelzilla

Dus die H2 is ook oké? Ben wel benieuwd!
    Die wil ik namelijk aanschaffen, want een H4 is te uitgebreid voor mij en met de H2 kun je 360 graden opnemen. Dat vind ik wel interessant en verder heeft ie een compact formaat en werkt ie op batterijen.
    Prima voor mij. :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.