5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Borg

Zoo Tycoon 2 cheats

Weet iemand of er cheats zijn voor de Mac versie van Zoo Tycoon 2?
    Via de zoekfunctie en Google heb ik niets kunnen vinden en de PC cheats lijken niet te werken. :(

Bijdrager
    Safa

Normaal gezien is er geen onderscheid tussen PC en Mac als het op cheats aankomt. TOch niet bij gta san andreas. Het zou me verbazen moest dit bij zoo tycoon wel zo zijn.

Kijk wel eens na of je toetsenbord goed ingesteld is, ik herinner me dat soms op onverklaarbare wijze mijn toetsenbordinstellingen veranderden tijdens sommige games…

groeten

Bijdrager
    PietjePuk

Sinds wanneer is GTA SA er voor de Mac?:?

Bijdrager
    Djmichel

Ik wil GTA nu eindelijk ook wel voor de mac hebben:) Maar ik sluit me bij Pietjepuk aan, GTA voor de PPC is ver te zoeken. (weer een reden voor een MacPro;) )

Bijdrager
    Borg
    ”Dries

Normaal gezien is er geen onderscheid tussen PC en Mac als het op cheats aankomt. TOch niet bij gta san andreas. Het zou me verbazen moest dit bij zoo tycoon wel zo zijn.

Kijk wel eens na of je toetsenbord goed ingesteld is, ik herinner me dat soms op onverklaarbare wijze mijn toetsenbordinstellingen veranderden tijdens sommige games…

groeten

Hoe kom ik er dan achter of mijn toetsenbord goed ingesteld staat? Een van de cheats voor de PC is bijvoorbeeld SHIFT + $ , maar als ik die in het spel gebruik gebeurt er dus niets…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.