19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    svan

“zonneschijn” in afbeelding

Ik wil graag een afbeelding met op de achtergrond “zonneschijn” maken, in de vorm van twee kleuren banen die toelopen naar de horizon (beetje 70’s stijl dus). Kan iemand me uitleggen hoe ik dat in PS (CS) kan maken? thanks!

Bijdrager
    iSpons

Heb je een voorbeeld? snap niet echt wat je bedoeld..

Bijdrager
    mooirood

Je bedoeld zoiets?

Kun je beter in Illustrator maken, het is een kwestie van de juiste vlakken selecteren en dan vanuit het midden een verloop trekken met de door jouw gekozen kleuren. Je mag deze ook gebruiken als je wilt. je kunt er met Appeltje-U in Photosjop allerlei kleuren aan geven. Succes.

Bijdrager
    iRik

Hier kan je er een photoshop tutorial van vinden: http://www.frenchstudio.net/index.php?Tutorials

Bijdrager
    Petje
    ”mooirood”

Je bedoeld zoiets?

Kun je beter in Illustrator maken, het is een kwestie van de juiste vlakken selecteren en dan vanuit het midden een verloop trekken met de door jouw gekozen kleuren. Je mag deze ook gebruiken als je wilt. je kunt er met Appeltje-U in Photosjop allerlei kleuren aan geven. Succes.

Doe toch maar photoshop omdat de verlopen beter zijn en je kunt het minder technisch er laten uitzien

Bijdrager
    mooirood
    ”Petje”

Doe toch maar photoshop omdat de verlopen beter zijn en je kunt het minder technisch er laten uitzien

‘beter zijn’ ?
    ‘minder technisch’ ?

:?

Bijdrager
    Drome

of allebij:

Bijdrager
    Mezzanine

idd filter lens flare 8)

Bijdrager
    svan

ja inderdaad, zoiets bedoel ik! Thanks, denk ook dat ik deze zal gebruiken, want heb vrij weinig tijd om het zelf te doen…

Bijdrager
    marloez
    ”svan”

ja inderdaad, zoiets bedoel ik! Thanks, denk ook dat ik deze zal gebruiken, want heb vrij weinig tijd om het zelf te doen…

de juiste formulering zou zijn: ‘mag ik deze gebruiken?’

;)

Bijdrager
    mooirood
    ”mooirood”

Je mag deze ook gebruiken als je wilt. je kunt er met Appeltje-U in Photosjop allerlei kleuren aan geven. Succes.

Toestemming was al gegeven :)

Bijdrager
    marloez
    ”mooirood”
    ”mooirood”

Je mag deze ook gebruiken als je wilt. je kunt er met Appeltje-U in Photosjop allerlei kleuren aan geven. Succes.

Toestemming was al gegeven :)

o lol…ja, ’t was al bedtijd he.. :innocent: :sealed:

Bijdrager
    svan

Hoop dat je lekker hebt geslapen…:-)

Bijdrager
    Petje
    ”mooirood”
    ”Petje”

‘beter zijn’ ?
    ‘minder technisch’ ?

:?

Dugh!

Kijk wat DROME doet mischien snap je dan waarom

Bijdrager
    mooirood
    ”svan”

in de vorm van twee kleuren banen die toelopen naar de horizon (beetje 70’s stijl dus).

Alleen moeten DROME en jij wat beter lezen…

no hard feelings :)

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”iRik”

Hier kan je er een photoshop tutorial van vinden: http://www.frenchstudio.net/index.php?Tutorials

Die lui hebben super mooie tutorials! Ga er een paar van doen!

Bijdrager
    svan
    ”iPod
    ”iRik”

Die lui hebben super mooie tutorials! Ga er een paar van doen!

Ik kan nu een hele flauwe opmerking gaan maken, onacceptabel onder de gordel, maar doe het maar niet :wink: :P

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ik denk dat ik het wel kan raden…

Bijdrager
    svan
    ”iPod

Ik denk dat ik het wel kan raden…

:D

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.