8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hofman

zoemend geluid ibook

Sinds een tijdje zoemt mijn ibook als ik op de internetsite “geenstijl” zit, als ik verder ga stopt het zoemen direct, keer ik terug, begint het zoemen weer. Geluid komt ook alleen uit rechterspeakertje. Ligt dat aan geenstijl of aan mijn ibook?

(ibook g4)

Bijdrager
    Gies

Komt alleen het gezoem uit de rechter speaker of al het geluid? Ik heb dat ook een tijdje gehad (alleen rechter speaker) Als hij opstratte. Kun je aanpassen in systeemvoorkeuren.

Bijdrager
    hofman

heb het volume net helemaal uitgezet en zoemt nog steeds, komt dus niet uit speakertje maar ergens uit de rechterkant van mijn ibook

Bijdrager
    rss

Kan wel eens een kapt logic board zijn…

Bijdrager
    All-Father

Of een kapot inverterboard, deze kunnen ook een zoemend geluid maken.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

ik heb dat ook. (iBook G3 800Mhz) weet niet of het alleen bij geenstijl is, maar lijkt wel of het met websites te maken heeft. kan dat nu niet checken, hoor het alleen als het buiten en in huis heel stil is.

ik heb wel al problemen met mijn moederboard, de grafische chip maakt geen goed contact, werkt alleen nog als ik een klem op de linkerkant van de iBook zet.

Bijdrager
    All-Father
    ”EagerB0bNerd”

ik heb dat ook. (iBook G3 800Mhz) weet niet of het alleen bij geenstijl is, maar lijkt wel of het met websites te maken heeft. kan dat nu niet checken, hoor het alleen als het buiten en in huis heel stil is.

ik heb wel al problemen met mijn moederboard, de grafische chip maakt geen goed contact, werkt alleen nog als ik een klem op de linkerkant van de iBook zet.

Dit is een known-issue bij apple, dat kun je gratis laten fixen http://www.apple.com/nl/support/ibook/faq/

Bijdrager
    deSpaanseRente

Bizar. ‘k heb ook zo’n vreemd geluid als ik op die site kom. Nog nooit eerder gehoord.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.