4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mdmx

zoekterm 2e hands site automatisch email nottification

Vandaag las ik dat speurders.nl een functie heeft genaamd mail zoekopdracht, dit betekend dat je de dingen die je zoekt tot een maximum van 4 zoektermen kan invoeren waarna, waneer het gewenste produkt word aangeboden automatisch een bericht word verstuurd, bijzonder handig dan hoef ik niet steeds de sites te gaan checken !!!

ik vraag me af of dit ook mogelijk is met andere sites zoals marktplaats [ bijv met een programma, automator of rss ] ? ?

Bijdrager
    earnst jelke

Marktplaats heeft in ieder geval wel een widget

Bijdrager
    EwaldK

ik heb dat wel eens bij marktplaats als suggestie gedropt, maar volgens mij hebben ze het nog niet.

Naast trefwoord zou je ook aan andere criteria kunnen denken als prijs van/ tot, afstand ed.

Bijdrager
    mdmx

Mijn dank voor de input, Marktplaats wiget was me bekend, vind ik bijzonder fraai, wat betreft de sugestie, zou leuk zijn als Marktplaats het gaat implementeren !!!

Laatst een boek gelezen met betrekking tot tweede hands sites [als ik het goed heb stond het in van Ebay tot Marktplaats]
    Waar in stond dat Marktplaats binnenkort begint met een nieuwe manier van advertentie beheer, genaamd mijn Marrktplaats, voordeel is dat iedereen z,n advertenties via de site kan beheren en niet meer via de diverse losse emails.

Terugkomend op m,n vraag van de topic,een programma op de Mac zou helemaal fraai zijn [omdat je het dan kan toepassen op diverse sites] maar mischien vind een desbetrefende bedrijf het dan niet leuk ivb met de intensieve belasting op de server door steeds automatisch opvragen van nieuwe gegevens.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.