-
Q:
Zoekhoek.be lay-out check
Hoi,
Graag zou ik jullie mening willen weten over men site http://www.zoekhoek.be
Wat vinden jullie van de uitstraling?Groeten, blinc
Bij 10 voor taal zijn de Belgen vaak beter in spelling dan de Nederlanders.
Maar deze site is qua spelling om te huilen…Goedeavond beste bezoekers,
Vanaf nu sponserd zoekhoek ook bouncers(wordt gebruikt bij het programma mirc) aan individuele personen maar ook aan gaming clans. Wilt u ook een bouncer beamen, of kunt u deze hard gebruiken? Dan hoeft u maar 1 ding te doen en dat is een account registreren op onze site en vervolgens ons aanvraag-formulier invullen. Give it a try…Het is ‘Goedenavond’
Het werkwoord is sponsoren en niet sponseren …etc…
”ThijsBij 10 voor taal zijn de Belgen vaak beter in spelling dan de Nederlanders.
Maar deze site is qua spelling om te huilen…Goedeavond beste bezoekers,
Vanaf nu sponserd zoekhoek ook bouncers(wordt gebruikt bij het programma mirc) aan individuele personen maar ook aan gaming clans. Wilt u ook een bouncer beamen, of kunt u deze hard gebruiken? Dan hoeft u maar 1 ding te doen en dat is een account registreren op onze site en vervolgens ons aanvraag-formulier invullen. Give it a try…Het is ‘Goedenavond’
Het werkwoord is sponsoren en niet sponseren …etc…
zucht
Hint:
de missende letter in de pay-off staat 4x keer in deze zin…………..De pay off klopt trouwens niet.
Hint: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=2570Inderdaad, we gaan nog even door:
Wij willen graag onze host one.com bedanken voor hun goede service en support die ze ons toekennen. Wij zoekhoek.be zijn zeer tevreden over hun service en ook over de geleende webspace en domeinnaam. Buiten dit feit is ook zoekhoek.be van plan enkele mensen te sponsoren in de gaming scene, meer hierover zult u binnenkort kunnen lezen.
Gooi er eens een spellingscheck overheen of laat het door een corrector nalezen, want het staat nog steeds vol met fouten.
Zonde……….Ik bedenk me ineens dat het mooi zou zijn als je, via een third-party site, de CSS kunt aanpassen van willekeurige andere sites. En dan een URL kunt maken waarin jouw CSS wordt toegepast op die andere site. Dan kun je laten zien wat, in dit geval, extra whitespace doet voor de layout
Bestaat zoiets? Zo nee, misschien heb ik binnenkort zin om dat te maken.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.