10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Ansems

zoekende naar een MacBook pro 15'' met videokaart uit 2015

Beste OMT’ers,

Ik ben opzoek naar een 2015 MacBook pro 15” nu is deze bij apple nog wel te bestellen maar dit is zonder de videokaart. ik vroeg mij af of iemand nog ergens een adresje weet waar ze nog wel te koop zijn met de videokaart erin.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Melle

Bij mij komt er eentje vrij – maxed out – vanaf Apple een update doet van de macpro of eventueel een krachtige mac mini….

Geen oplossing voor jou dus op korte termijn,maar tweedehands.be of marktplaats…. daar zal je wel vinden wat je zoekt denk ik!

Bijdrager
    Zwollywood

Je hebt best een kans dat de apr’s ze nog op voorraad hebben

Bijdrager
    Wauters

Zat met hetzelfde probleem.
    Ik ga dit weekend een 2dehands mid 2014 15″ retina met GeForce GT 750M oppikken voor 1500€ met nog 10 maanden Applecare.
    Die Nieuwe MBP is te vooruitstrevend en te duur voor mij.

Bijdrager
    smoldersonline

Is dit wat je zoekt?

Geblokkeerd
    Anoniem

of dees?

Bijdrager
    Arjan110

Gewoon marktplaats of tweakers op. Mooie sport om een bijna nieuwe mac voor een stuk minder te kunnen kopen.

Bijdrager
    Balsjer

Kijk eens op Tweakers onder vraag en aanbod, linkje verwijst naar de MacBook Pro 15″ mid 2014. Dit linkje verwijst naar de algemene Tweakers vraag&aanbod MacBook’s webpagina waar diverse modellen/typen worden aangeboden.

Bijdrager
    Ansems

@danim

Dank voor de link, ik had de macbook hier besteld maar nu krijg ik te horen dat hun hem ook niet meer kunnen leveren..

Het zoeken op marktplaats gaat hem jammer genoeg niet worden omdat het een nieuwe MOET zijn.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.