8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Bento

Zoeken in php bestanden in Spotlight vondt niks

Ik heb een map met een aantal .php bestanden. Ik weet dat ik een van die bestanden de code

<br />
    $suf_comment_label_your_comment<br />

staat. Als ik echter met Spotlight zoek op

<br />
    $suf_comment_label_your_comment<br />

wordt er niks gevonden.

Ik heb in de zoekvookeuren voor Spotlight alles aangevinkt. Iemand een idee hoe het komt dat er niks wordt gevonden?

Alvast erg bedankt

Bijdrager
    Yggdrasil

vondt

Dit had ik niet verwacht, Bento. Of je bedoelt vindt natuurlijk.;)

On-topic: Vreemd, aangezien Spotlight ook op inhoud zoekt. Heb je Spotlight al eens opnieuw laten indexeren?

Geblokkeerd
    Bento
    Niiiiiickk op 03 maart 2012

vondt

Dit had ik niet verwacht, Bento. Of je bedoelt vindt natuurlijk.;)
    Ja, slordig.

On-topic: Vreemd, aangezien Spotlight ook op inhoud zoekt. Heb je Spotlight al eens opnieuw laten indexeren?

Ga ik proberen. Bedankt!

Bijdrager
    Yggdrasil

Laat het ons weten, ik heb ook al problemen gehad met het feit dat Spotlight niks vond, na een indexering ging alles terug goed!

Bijdrager
    Domtoren

Ik ben hier wat aan het experimenteren en het probleem lijkt hem in het $ teken te zitten.

De variabele $cms_User (die ik in allerlei sites gebruik) wordt niet gevonden als ik zoek op “$cms_User” maar wél als ik zoek op “cms_User”

Dat kan ik met meerdere namen van variabelen reproduceren.

Geblokkeerd
    Bento
    Domtoren op 03 maart 2012

Ik ben hier wat aan het experimenteren en het probleem lijkt hem in het $ teken te zitten.

De variabele $cms_User (die ik in allerlei sites gebruik) wordt niet gevonden als ik zoek op “$cms_User” maar wél als ik zoek op “cms_User”

Dat kan ik met meerdere namen van variabelen reproduceren.
    Ik heb ook even geëxperimenteerd en ik kom tot dezelfde conclusie.

Bedankt!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Zou het dollarteken geen speciale betekenis hebben in Spotlight-zoekopdrachten? Ik kan zo snel niks specifieks ervoer vinden, maar wel dat er speciale opdrachten mogelijk zijn (hoewel dat weer niet lijkt te werken onder Lion).

Geblokkeerd
    Bento

Dit topic ook maar even in de gaten houden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.