6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

Zoeken in mail werkt niet (Lion)

De zoek functie in Mail lijkt niet te werken, wel op personen, maar niet op stukjes tekst.
    Kan dit te maken hebben dat ik mail hebt ingesteld de E-mails niet local op te slaan?

Bijdrager
    tarun

Als je bedoelt dat je met IMAP of Gmail werkt dan staan alle mails ook lokaal. Zoeken op tekst moet gewoon werken. Misschien eens opnieuw opbouwen? (Menu Postbus > Bouw opnieuw op)

Bijdrager
    Pivni Pes

Wij werken met een eigen mailserver (Zimbra), en we verbinden inderdaad met de server via IMAP.
    En met Mail 4.5 is dat geen probleem, ik zal zo een opnieuw opbouwen proberen.
    Is het zo als dat werkt, dat ik het maar een keer hoeft te doen, of moet ik dit 1x per x tijd herhalen?

Bijdrager
    tarun

Je hoeft het normaal nooit te doen, maar nu je problemen hebt kan je het proberen.

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik heb een aantal geprobeerd opnieuw te opbouwen, maar dit heeft geen positief effect.
    Ik zit er niet op te wachten om de E-mail ook met een kopie local te zetten, of is dit wellicht de enige oplossing?

Bijdrager
    iMacer

Is het gelukt met je zoek opdrachten.
    Ik heb dat probleem ook hier. Op postbus zoeken geen probleem, maar ’n woord in “alles” zoeken lukt niet!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.