2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    jthk44

Zoeken binnen albums/gebeurtenissen Foto's App

Sinds een week overgestapt van Aperture naar Foto’s. Ik heb 500+ gebeurtenissen in Foto’s, voorheen Projecten in Aperture.

In Aperture was het mogelijk om te zoeken binnen Projecten en alleen die foto’s binnen het project weer te geven met een bepaalde rating, trefwoord of label. Ratings en Labels zijn niet meer, maar is het in Foto’s mogelijk om binnen de geopende gebeurtenis alleen die foto’s met een bepaald trefwoord weer te geven?

Als ik zoek op een trefwoord doorzoekt hij de gehele 50.000+ foto collectie en toont dan soms duizenden resultaten.

Iemand ervaring mee en wellicht een tip, zonder meteen voor elke zoekactie een Smart Album te hoeven maken?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Voor zover ik kan ontdekken kun je maar op één ding tegelijk zoeken met het zoekveld — voor meer zul je denk ik toch een slim album moeten maken. (Tip: maak er eentje en laat het gewoon bestaan als je klaar bent. De volgende keer kun je het dan aanpassen aan de nieuwe zoekactie, dat scheelt waarschijnlijk tijd en moeite ten opzichte van elke keer nieuw aanmaken en weer weggooien:) )

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.