5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    matthijs1982

Zoek mijn Mac werkt niet

Wanneer ik inlog op icloud en de functie zoek mijn iphone/zoek mijn mac aanklik wordt mijn imac niet gevonden. Mijn iphone wordt wel gevonden en ook op de kaart getoond. Ik heb locatievoorzieningen en Zoek mijn Mac op de iMac aan staan. Ook werkt Facetime niet. Facetime kan niet inloggen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb de firewall al volledig uitgeschakeld en ook alle poorten in de router open gezet.

Bijdrager
    Gertjee

Ik heb eens gelzen dat de mac met wifi verbonde moet zijn en niet bedraad
    Anders kan hij geen locatie vast stellen
    (Weet niet of het waar is maar probeer het eens )

Bijdrager
    matthijs1982

Ik heb het geprobeerd. Ethernet eruit en alleen wifi aan. Maar dat maakt geen verschil.
    Ik gebruikt als router een Timecapsule. Wel al een oudere uit 2012.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb geen WiFi op mijn Hackintosh, en bij mij wordt de ‘Mac’ ook niet gevonden.

To be located, your iPad with WiFi, iPod touch, or Mac must be connected via a registered WiFi network.

Bij een iPhone of iPad werkt dat echter ook als ze gewoon online op 3G of 4G zijn.

Bijdrager
    fixar

Heb je al geprobeerd om op de iMac uit te loggen bij iCloud, om daarna weer opnieuw in te loggen? Dat helpt soms.

Uiteraard weet je zeker dat je op de Mac het zelfde iCloud account gebruikt als op je andere devices?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.