6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Chander

Zoek goede printer die werkt met airport express en imac

Wie kan mij een goede printer aanbevelen die goed werkt met de USB op de airport express en dus draadloos print.
    Liefst een all in one met kopier functie.
    Graag reactie en dank,

Chander

Bijdrager
    Jordgubb

Neem er één die in ‘bonjour’ voorziet.

Since Apple introduced Bonjour technology in 2002, every major printer manufacturer has adopted the technology so you can add and remove such machines from networks without configuration. When you add your Mac to a network, Mac OS X will then automatically discover and connect to the available Bonjour-enabled printers and you’re ready to print.

Bijdrager
    fatboysmart

Hier een overzicht… misschien heb je er wat aan.

http://www.ifelix.co.uk/tech/1013.html

Bijdrager
    eubank

of een canon mp600r? is dat wat? die is voorzien van wifi en werkt dus draadloos en hoef je hem helemaal niet via usb aan te sluiten. Ook kun je via het netwerk scannen en zit er een kopieer functie op. Dit alles werkt allemaal prima via de mac, ben er zeer tevreden mee.

Bijdrager
    Churchil

Heb ook een CanonMP600R. Werkt perfect draadloos via mij Airport Extreme (en print erg snel), scannen draadloos geen probleem. Eubank: sorry misschien effe oftopic: ik heb ook nog een gewone pc. Heb geprobeerd om de mp600r met bonjour aan de pruttel te krijgen, wil niet lukken. Heb je mischien hier ook ervaring mee?

Bijdrager
    eubank

Heb de printer ook aan de praat via mn pc’s echter niet via bonjour. De 600r ondersteund voor zover ik weet geen bonjour. Hij maakt gebruik ban de canon IJ netwerk utility. Gewoon de software installeren die bij de printer is geleverd en anders even downloaden van de Canon site.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.