4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolf

zoek een iPhone tip mbt aantal belsignalen

Hallo, mijn excuses vooraf:

ik heb in mijn vakantie – volgens mij op dit forum – een tip gezien over het aanpassen van het aantal belsignalen VOOR een iPhone op voicemail gaat. Nu zoek ik die tip, maar kan hem echt niet vinden.

Ik heb wel andere berichten hieromtrent gevonden op iPhoneclub.nl, maar geen enkele die met KPN werkt.

Kan iemand mij de weg wijzen naar dat specifieke bericht, en misschien ook de ‘werkende’ variant voor KPN ?

Merci !

Bijdrager
    mhrenes

Misschien heb je hier wat aan? Kijk bij **61*

Ik heb net op mijn iPhone even gekeken wat de instellingen zijn (*#61#) en het doorgeschakelde nummer is een nogal vreemd nummer. Het heeft de vorm +3162405xxxxxxxx waarbij xxx je 06 nummer is (maar dan zonder 06).

http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=7

Bijdrager
    Rolf

OP zich aardig wat tips hier, maar niet degene die ik zoek. Blijkbaar is het befaamde **61* op details verschillend bij de verschillende operators. En het gerucht gaat dat bij KPN niets aan te passen is. Het is helaas nog niet de gouden tip…;-((

Bijdrager
    roy

Moet dit niet gewoon met een belletje naar je voicemail zelf en dan dit in te stellen in de instellingen?

Mijn moeder had er ook gezeur mee en heb haar gewoon naar de klantenservice laten bellen, zij hebben dit toen voor haar gedaan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.