20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    Stof

Zoek een drieknops muis met scrollwiel in iMac G4 stijl

Ik ben heel tevreden over het gebruik van de witte Apple Pro muis, maar in sommige gevallen mis ik toch wel een scrollwiel en/of extra knoppen (bijvoorbeeld bij het spelen van Quake en Unreal). Nu weet ik dat er voldoende vervangende muizen op de markt zijn (o.a. Microsoft, Logitech), maar ik wil het design van m’n iMac G4 geen geweld aandoen. Daarom ben ik op zoek naar een muis in de stijl van de iMac. Dus wit en transparant. Is er iemand die een suggestie heeft?

Bijdrager
    JeePee

Bijdrager
    JeePee

Bijdrager
    JeePee

Bijdrager
    JeePee

En deze vond ik net, die is gaaf….. http://www.kensington.com/html/1510.html 8)

Misschien niet allemaal precies wat je zoekt, maar ze hebben allemaal wel iets, vind je niet?

Die kensington vind ik erg gaaf!!:roll:

Bijdrager
    Stof

Goeide tips, bedankt. Ik ff rondgekeken bij Macally en volgens mij passen voor de Ice* producten erg goed bij de iMac en iBook. Nu nog uitzoeken welke zaak in Nederland die dingen levert 8) .

Die Kensington is trouwens briljant, hoewel ie meer bij een Powermac past. Maar die StudioMouse is inderdaad een Mac waardig! Om iedereen die deze post ziet even lekker te maken gooi ik het plaatje erin:

P.S. JeePee, ik snap nu hoe jij aan meer dan 300 posts komt :wink:

Bijdrager
    JeePee

Tja, mijn Pro mouse bleef maar klikken…:P Toch maar eens een nieuwe kopen denk ik…:wink: :innocent:

Bijdrager
    JeePee

Mailamac, Chipmunk, computer-onderdelen.nl hebben spul van Macally, misschien zit die jij wilt hebben erbij?:?

Bijdrager
    Julian

Voordat je de standaard drivers van macally of kensington gaat installeren moet je ff kijken naar http://www.usboverdrive.com/. Schijnt heel wat muizen e.d. (ook muizen zonder macdriver) te ondersteunen.

Bijdrager
    ArthurZZZ

Ik dacht dat er (een tijd geleden alweer) rumor was dat er een nieuwe apple muis aankomt, bluetooth, 2 knops + scroll… hoe groot is de kans hier op? Want eigenlijk vind ik inderdaad dat Apple nu toch ook is een keer gewoon moet kappen met die 1knops muizen!

Bijdrager
    Stof

OK, m’n beslissing is genomen. Het wordt de MacAlly IceMouse. Ik kwam hem tegen in het assortiment van MacStuff voor €40,-.

Iedereen bedankt voor de feedback.

(Jemig, keurig netjes m’n eigen thread weer afgesloten met feedback over de afloop 8) )

Bijdrager
    Ganymedus

Neeej, neem nu een muis die je kunt opladen in een cradle, geloof me, als je een beetje muist, zijn die batterijen zo gigantisch snel leeg.

Overigens, die nieuwe modellen die Peejee zo uitgebreid heeft getoont, zijn deze op basis van bluetooth?? Heeft iemand dat kunnen achterhalen?

Bijdrager
    Stof
    ”Ganymedus”

Neeej, neem nu een muis die je kunt opladen in een cradle, geloof me, als je een beetje muist, zijn die batterijen zo gigantisch snel leeg.

Geen paniek, het is geen draadloze muis (specs: Maximum Cable Length : 3′) en dus hoeven er geen batterijen in.

Overigens, die nieuwe modellen die Peejee zo uitgebreid heeft getoont, zijn deze op basis van bluetooth?? Heeft iemand dat kunnen achterhalen?

Die van MacAlly in elk geval niet. Voor een bluetooth muis kun je voorlopig (o.a.?) terecht bij Microsoft. Alleen op de site staat niet of ie compatible is met MacOS

Bijdrager
    Ganymedus

Ohw, ik kan met zekerheid zeggen dat de bluetooth muis van microsoft osx compitable is. Echter, wie wil er nu nog zo’n eng tekentje op je muis hebben?

Bijdrager
    maceddy

Daar zijn Apple stickertjes voor uitgevonden:D

Bijdrager
    Ganymedus

maar toch, het blijft daar staan voor je gevoel

Bijdrager
    pepe

Gaat dat niet branden aan je vingers?

Bijdrager
    Castor

Logitech cordless MX700 is overigens een ideaal ding (batterij gaat lang mee: een keer een nacht vergeten op te laden kun je mee wegkomen), handige knoppen en goede OS X driver – sluit alleen niet zo aan bij het witte Mac toetsenbord.

Bijdrager
    Castor

Logitech cordless MX700 is overigens een ideaal ding (batterij gaat lang mee: een keer een nacht vergeten op te laden kun je mee wegkomen), handige knoppen en goede OS X driver – sluit alleen niet zo aan bij het witte Mac toetsenbord.

Bijdrager
    Bigs
    ”Ganymedus”

Ohw, ik kan met zekerheid zeggen dat de bluetooth muis van microsoft osx compitable is. Echter, wie wil er nu nog zo’n eng tekentje op je muis hebben?

Bij mijn Intellimouse Explorer kon je het MS logo er gewoon vanaf wrijven 8)

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.