10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    KeKo

zoek de verschillen in IE en safari met deze site

Zoals de titel zegt, waarom deze verschillen?

http://www.putkrew.tk/

probeer het vooral een tweede keer bij IE

Bijdrager
    12349843

Hmm, jah, idd een beetje anders… :P
    Maar het kan ook andersom. Bekijk http://www.hi.nl ns met beide browsers. Het uitleinen gaat in Safari niet helemaal zoals het hoort, en het stylesheet heeft duidelijk niet gewerkt..

Bijdrager
    tennapel

Ik zie geen verschillen, behalve dat in Safari de Lycos reclame in de weg zit en steeds je beeld refresht.

Bijdrager
    KeKo
    ”tennapel”

Ik zie geen verschillen, behalve dat in Safari de Lycos reclame in de weg zit en steeds je beeld refresht.

tja en das het probleem, vooral als je enkele topics aanklikt zit je op een gegeven moment vol met van die balkjes…

Bijdrager
    tennapel

tsja… dat is een probleem van Lycos. Ik dacht dat je een probleem met _jouw_ site had;-)

Bijdrager
    Umbwungi

Dit is precies de kunst van web-design, en tegelijkertijd het frustrerende: je hebt 1 pagina en een hele berg browsers, die een hele berg manieren hebben om met webstandaarden om te gaan. Hou er rekening mee dat er altijd afwijkingen zijn, en dat CSS in de praktijk niet controle op de vierkante pixel biedt.

Moderator
    Strifer

neem aan gratis inbelaccount van wanadoo… daarbij krijg je 20mb webspace en daar kun je gewoon naar uploaden vanaf je breedband verbinding (je kan er geen mail mee ophalen; behalve webmail). 20 mb, geen reclame, snel en betrouwbaar.

ow.. en zet ook even die .tk banner uit.. inloggen op mydottk en dan bij de linker promo die banner uitschakelen.

Bijdrager
    JoepieNL

Strifer, dit staat op de Wanadoo-site:

“U kunt alleen verbinding maken met onze webserver als u een internetverbinding hebt via Wanadoo. Contact maken via een andere internetprovider is niet mogelijk.”

Hoe krijg jij het voor elkaar? Ik krijg geen verbinding… helaas…

Bijdrager
    Umbwungi

Op welk moment krijg je die melding? Dit klinkt als de melding wanneer je je persoonlijke gegevens wilt bijwerken. Probeer anders Zon eens (ik weet eigenlijk niet of dat banner-free is, maar ik weet wel dat Zon niet zo zeikerig is ingesteld).

Het uploaden van een website zou gewoon moeten kunnen, ongeacht welke provider je met internet verbonden heeft…

Bijdrager
    JoepieNL

Ik krijg de foutmelding IN het foutvenster na een ftp-poging. Wanadoo heeft dus speciaal hiervoor een venster gemaakt… Dan maar eens kijken bij ZON.

Groetjes Jos

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.