22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    sandraatje

Zo ongeveer dode ipod:S nog een keer help please

Hallo allemaal

Ik heb een probleempje. heb alles gehad op de support pagina van apple. Maar kom er nog niet uit:(
    Mijn ipod start niet meer. Hij is leeg dat weet ik, maar hij laad niet meer op. Resetten lukt ook al niet. Dan komt er een droevig ipod icoontje te staan nadat er een halve seconde het apple logo heeft gestaan. Dus veel verder kom ik niet

Heb de ipod opnieuw geinstalleerd maar nog niets werkt. Ik ben echt ten einde raad hoop dat iemand mij kan helpen.

Ow en een half uur opladen lukt ook niet. Het icoontje van de batterij hangt eerst een paar seconden en daarna verdwijnt hij en na een half uur nog steeds geen leven in mijn ipod

Hoop dat iemand mij kan helpen

Bijdrager
    arjan901

reset je hem als je hem in het stopcontact hebt zitten
    anders probeer dat is

Bijdrager
    sandraatje

heb alleen maar via usb. geen lader voor stopcontact. en als ik m reset terwijl hij in de usb zit doet hij het nog niet

Bijdrager
    svdf

wat bij mij heeft geholpen is dat ding gewoon een week laten liggen. Ik was ook al bezig met kijken wat er te vervangen zou zijn.. net buiten garantie en al dat soort onzin. Dus ik had me er even niet mee bezig gehouden. Week later wou ik hem open maken (ik dacht.. wie weet is het draadje van de batterij los ofzo) en nog voordat ik mijn schroevendraaier er tussen kon zetten (ja ja rigoreus voor zo’n lief ding, maar op dat moment kon ik hem wel uit het raam gooien!) drukte ik per ongeluk op een van de knoppen, en hij ging heel lief weer aan! dus ik heb hem meteen laten laden… en hij werkte weer alsof er nooit wat was gebeurd! (zelfs alle data stond nog op mijn schijfje!)

dus ik zou zeggen.. geef hem even de tijd.. wie weet doet hij het spontaan weer… anders…begraven ofzo :cry:

Bijdrager
    DJ

iPod nano?

ik heb sinds vanmorgen hetzefde en ga er morgen mee terug naar dixons…

Bijdrager
    sandraatje

geef m nu al 2 weken. garantie verloopt 10 mei:o helemaal leuk dus. snap ook geen bal van de service pagina of waar ik m kan laten na kijken.:cry:

Bijdrager
    sandraatje
    ”DJ”

iPod nano?

ik heb sinds vanmorgen hetzefde en ga er morgen mee terug naar dixons…

ipod mini

Bijdrager
    svdf
    ”sandraatje”

geef m nu al 2 weken. garantie verloopt 10 mei:o helemaal leuk dus. snap ook geen bal van de service pagina of waar ik m kan laten na kijken.:cry:

nog garantie? gewoon terug gaan, of via de apple site laten repareren! dan vraag je een reparatiepakket aan, krijg je binnen 2 dagen, je stuurt hem op (gratis) en binnen een week heb je een nieuwe! zolang het binnen de garantie valt is er niets aan de hand!

ja alleen je bestanden zijn er af.. als je belangrijke dingen er op hebt staan dan heb je een probleem..

Bijdrager
    sandraatje

probleem is dat ik of blond ben of geen engels kan. maar ik weet echt niet waar ik op moet klikken wil ik dat reparatiepakket aanvragen

staan geen belangrijke dingen op haha

Bijdrager
    I-think

misschien de software even opnieuw installeren?

Bijdrager
    jensw

Misschien ben je blond, misschien kun je geen engels, misschien keek je er gewoon overheen. We zullen het nooit weten want hier kun je om een reparatiepakket vragen.

:wink:

Bijdrager
    sandraatje

ja zo ver was ik. maar mijn engels is zo ontzettend slecht dat ik niet echt veel verder kom

nu zit ik in een venster waarbij ik problemen moet weergeven en wat ik gedaan heb om op te lossen. heb ingevoerd dat ik een volledige reparatie wil

weet niet of ik goed zit. sorry voor mijn domheid:o

Bijdrager
    sandraatje

ja gelukt. ik heb een aanvraag voor opsturen aangevraagd. Nu afwachten en hopen dat t goed komt. nog ff gecheckt. heb nog 32 dagen garantie. moet toch wel goed komen?

Iedereen bendakt voor de hulp:D

Bijdrager
    BIT

Ik heb ook al ‘vaak’ problemen gehad met mijn iPodje.
    Mij is het gelukt door hem op te starten in “Disk Mode” en daarna te repareren met het Schijfhulp programma. Eens dat gedaan is moet je de iPod-Software nog herniew installeren door de iPod Updater te gebruiken.

Bijdrager
    sandraatje

Nou dat was dus het probleem, ik kon niet starten in de disk mode en ook niet resetten. maar ja, vandaag of morgen krijg ik reparatiepakket binnen en kan ik m terug sturen. hoop dat ik een nieuwe krijg omdat t bijna buiten garantie valt.

Bijdrager
    RRCC

http://www.apple.com/support/ipod/service/
    Als je naar beneden scrollt, zie je Request iPod service online
    When troubleshooting doesn’t help, request service here.

Probeer dat maar eens.. Wel heel snel, want je garantie verliep bijna toch?

:finderoud:

Bijdrager
    sandraatje

ach ik heb m nu al opgestuurd of ja een aanvraag voor reparatiepakket. dus krijg ik envelop toegestuurd en stuur ik m terug. heb nog 30 dagen garantie.

Vandaag of morgen zou ik m op moeten kunnen sturen. hoop dat t allemaal goed komt. hou t hier wel beetje op de hoogte of t gelukt is

Bijdrager
    sandraatje

hey allemaal

ik heb een nieuwe ipod binnen:D

iedereen bedankt voor de adviezen:)

Bijdrager
    sandraatje

ok geweldig

hij doet t weer niet.
    had er muziek opgezet, toen ingesteld dat ik alles handmatig zou kunnen bedienen, loopt itunes vast. dus moest ik dat afsluiten, computer afsluiten, computer is uitgeschakeld, maar t logo bleef branden van koppel niet los. geweldig. op moment toch moeten doen, want hij stopte niet. En nu doet ie niets meer. Ik krijg of alles kapot, of ik heb weer een fout in de ipod zitten.

Grrr:(

Wat moet ik nu doen, nog een keer opsturen of wat, want ik kan het weer niet herstellen? weet niet als ik m op stuur of ik dan een rekening krijg. Ik vind dit echt niet leuk

Bijdrager
    MacBeer

Wat ontzettend vervelend Sandraatje!

Je iPod zou in principe niet moeten mekkeren als je hem loskoppelt terwijl er ‘niet ontkoppelen’ staat. Probeer het filmpje op deze pagina eens te bekijken. Hier zie je hoe je de iPod moet resetten.

Ik neem aan dat jij een compleet nieuwe iPod gekregen hebt en niet je oude die gemaakt is?

Bijdrager
    sandraatje

ja ik heb een helemaal nieuwe gekregen

maar resetten doet hij niet. heb ik al geprobeerd, dan krijg ik weer dat icoontje van een treurige/dode ipod met de verwijzing naar support van ipod.

Ik wil m wel terug sturen, maar dat is nog een keer, en dadelijk moet ik t gaan vergoeden. T valt nog binnen de garantie, die loopt tot 28 mei, dus er zit haast bij

maar ik weet niet of ik m nu nog terug kan sturen. er zit ergens iets fout in ieder geval, bij mijn weten niet door mijn fout

Bijdrager
    Timberling

Hey, hier ook al opstartproblemen met de Nano :S

als ik hem aan wil zetten moet ik op de 1 of ander manier altijd SELECT + MENU ingedrukt houden voor iets van 7 seconden totdat ik het apple logo krijg… En vandaag wil hij al helemaal niet opstarten, Reset heb ik ook al geprobeerd:( de batterijen zijn niet op als het goed is, hij was bijna vol toen ik hem gisteravond uitzette…. of het moet zijn dat hij savonds uit zichzelf aangesprongen is en liedjes ging afspelen :lol:

:x op zich vind ik dit toch wel slecht van Apple. Hoewel ik heel veel producten van haar geweldig vind, is het met de technische afwerking vaak wat minder gesteld. Met mn Shuffle had ik nooit problemen, maar daarvan moesten de oordopjes dan weer worden laten gerepareerd (ofwel omgeruild, aangezien de medewerkers van de winkel er ook een hopeloos geval in zagen..) Ok iedereen maakt wel eens fouten, maar misschien dat het niet teveel gevraagd is om voor die hoge prijs en naam wat minder brokken te maken..

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.