17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Fatihtjuh

Zo meteen nieuwe imac kopen…

Hoi,

Ik ga straks naar Mediamarkt in Hasselt om een Imac 20” te kopen.
    Maar hebben ze die daar ook met 256mb videokaart, of kan ik het ook laten bestellen? En natuurlijk Core 2 Duo…

groetjes

Bijdrager
    Shannon

Neem er ook eentje voor mij mee :P

Anoniem

MediaMarkt… daar zou ik geen Mac kopen. Vaak verouderde modellen, die ze dan toch tegen de originele prijs van de hand proberen te doen.

Ga naar een echte Apple-dealer in Hasselt (zie link) of koop online.

-> http://www.sands.be/news.php

Bijdrager
    David-Andrew

Ja, neem een echte dealer, daat zul je echt heel blij mee zijn! Mediamarkt is massa gedoe, bij de echte dealer is er service, meestal wel een lach en je krijgt er soms leuke deals.

Bijdrager
    Cars

Geen MediaMarkt! Je wordt genaaid! Ik ben af en toe bij de MM in Den Haag en daar staat toch een lulletje…Telkens de 10 redenen opnemen waarom een Mac?

Koop het bij een echte. Zij weten veel meer, hebben ook software voor Mac, hardware voor Mac en mogen repareren!

Bijdrager
    David-Andrew
    ”Cars”

Geen MediaMarkt! Je wordt genaaid! Ik ben af en toe bij de MM in Den Haag en daar staat toch een lulletje…Telkens de 10 redenen opnemen waarom een Mac?

Heb met dat knulletje staan praten he. Dat ik een macbook ging kopen. Heb hem een tidje later bij de Premium Reseller gehaald en liep daarna met de mooie witte doos naar de Mediamarkt om goedkoop een dvi naar dvi kabel te halen.

Hij keek wel een beetje beteuterd toen ik langsliep met de macbook die ik niet in de MM had gekocht…

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”Fatihtjuh”

Hoi,

Maar hebben ze die daar ook met 256mb videokaart, of kan ik het ook laten bestellen? En natuurlijk Core 2 Duo…

groetjes

Nee, die kan je alleen online of bij een Apple Center bestellen. Bij elke andere winkel krijg je gewoon de standaard configuratie.

Bijdrager
    Mathador
    ”Fatihtjuh”

Hoi,

groetjes

En… ben je al geweest? :innocent:

Bijdrager
    Fatihtjuh
    ”Mathador”
    ”Fatihtjuh”

Hoi,

groetjes

En… ben je al geweest? :innocent:

Ja, Apple center was net gesloten, en Mediamarkt zijn bank was dicht en kon ik niks met krediet kopen. Dus moet nog ff wachten.

Maar kan ik op de Officiele Apple site met krediet kopen? BV: €52/maand
    En hoeveel intrest doen ze daar bij?

Bijdrager
    Vitamientje

Bij de media markt DH doen ze niet moeilijk over een dooie pixel in je beeldscherm, dat is zeker niet zo bij de apple store. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden op het forum hoe moeilijk apple kan doen. Wat ik weet van media markt is dat als een technische fout hebt dat je het dan binnen 2 weken mag ruilen. Dus ook als je een dooie pixel hebt.

Vind het trouwens goed dat er bij media markt den haag een mooie apple corner is, ik hoop dat er zo meer mensen geinfecteerd worden met het apple virus. Ben er een paar keer langs geweest en iedereen die van de trap af komt loopt toch bijna meteen even de apple corner in en snuffelt aan dat mooie apperatuur.

Ow en zag nog dat ze wat oude modellen voor een zacht prijsje wegdoen, volgens mij zijn dat geen showmodellen of iets dergelijks maar modellen waar ze vanaf willen. Ik zeg doe er je voordeel mee! :)

Bijdrager
    Zmp

Je kan een MAC die je online hebt besteld gewoon binnen aan maand (geloof ik??) terugsturen zonder opgave van reden. Dus als er iets mis is kan dat ook…

Bijdrager
    Fatihtjuh

Ik heb gisteren Imac 20” core 2 duo besteld met een upgrade van 256mb videoram, dus hij komt over 3 weken:D

Is mijn eerste :apple: computer :P

Bijdrager
    eMacPaddy

Binnen 14 dagen dus.
    [code:1:e18d346911]dit slaat dus op Zmp[/code:1:e18d346911]

Bijdrager
    Martins

Ooh zo erg ik kan ook neit meer wachten die van mij komt vrijdag binnen. Hij is gister verstuurd.

Bijdrager
    Cars

Maar geen geld voor een iPod Nano??? :| :| Of een Wii…

Bijdrager
    chocolate

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.