11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Zo betaal je geen aansluitkosten bij T-Mobile

Iedereen die een iPhone bij T-Mobile wil kopen en is nieuwe klant zal zich doodergeren aan de schandalig hoge prijs die T-Mobile vraagt om je aan te sluiten. Gelukkig was ik al klant toen ik ‘m kocht, maar ik heb er toch eens over nagedacht. Ik heb het in de T-Mobile-winkel gevraagd en het is juist.

Betaal geen aansluitkosten, koop een prepaid-kaart (à € 6,95), prepaid-gebruikers worden ook gezien als bestaande klant!

[size=2]Ik heb op OMT nog niets gelezen over het ontwijken van de aansluitkosten, dus ik dacht dat dit wel nieuws zou zijn.[/size]

Bijdrager
    Beninho

Ik weet niet wat de aansluitkosten zijn, maar ik zie bij veel meer bedrijven dat je zeer hoge aansluitkosten betaald. Eigenlijk is het belachelijk.

Slimme hint van die prepaid-kaart!

Bijdrager
    JM-Y

Je betaald op deze manier eigenlijk minder aansluitkosten, namelijk 6,95 voor de prepaid kaart. Is natuurlijk een stuk minder dan aansluitkosten bij een nieuw iphone abonnement.

Bijdrager
    The JM

Klopt ja, je betaalt altijd als nieuwe klant. Maar dit is wel € 20,- minder dan wat T-Mobile wilt dat je betaalt.

[size=1]Betaalt is trouwens met een T.[/size]

Bijdrager
    Elrithranduil

Handige tip ;). Heb ik niet geweten maarja nu ben ik al T-Mobile klant (tot mijn grote spijt overigens)! Misschien kan ik iemand anders blij met deze tip maken.

Inactief
    Anoniem

Bedankt voor de tip.

Bijdrager
    Xcode

Mooie tip. Eigenlijk belachelijk dat men aansluitkosten hanteert. Ze mogen blij zijn dat je niet naar een concurrent gaat. Maarja, de concurrenten hanteren ook aansluitkosten: het lijkt bijna op kartelvorming.

Geblokkeerd
    Anoniem

Hoppa, €20 weggegooid vorige week:sad:

Nou is €20 natuurlijk minder significant als je een nieuwe iPhone koopt, maar ik had er liever wat anders voor gekocht. Is toch weer 20 hamburgers.

Bijdrager
    stel maar

mijn broertje heeft een T-Mobile prepaid-kaart, dan doe ik gewoon als of die van mij is.
    maar hoe moet je dat aangeven dat je al klant bent. Het telefoon nummer doorgeven?

Bijdrager
    Rolf

werkt dit als je overstapt en een ander nummer wil meenemen (van KPN naar T-Mobile) ? Ik bedoel….als ik van KPN overstap naar T-mobile, en OOK mijn KPN nummer wil meenemen….werkt dat dan ook met die prepaid kaart, of werkt die truc alleen als je prepaid nummer je definitieve nummer wordt ?

Bijdrager
    dickyyee

handig die tip mqaar toen ik een iphone kocht hoefte ik geen aansluitkosten te betalen maar ook echt niks van die man kreeg ik gratis die prepaid kaartje weer 26,95 gespaart

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.