10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Yarosi

Zit er standaard Snow Leopard op een MacBook Pro?

Een half jaar geleden heb ik een macbook pro gekocht, nu vraag ik mij af of dat ook Snow Leopard is.. Hoe herken je dat, of zit dat er standaard al op bij leveringen vanaf 2011?

Bijdrager
    Doney

Appeltje linksboven > Over deze Mac > Als er versie 10.6.X staat (de X maakt niet uit) dan heb je Snow Leopard. Maar dat moet haast wel op een half jaar oude MBP.

Bijdrager
    Yarosi

10.6.4 is dus inclusief Snow Leopard. Ik wou het dus vandaag installeren dus ik heb mijn schijf geparititioneerd, alleen hoe kun je die schijf weer normaal krijgen?

Bijdrager
    Hansi2124

Je hebt je Mac een half jaar na aankoop niet gebruikt?:confused: Ik denk dat ik je verkeerd begrijp…..
    Maar hier meld je toch dat het gelukt is?

Waarom overigens gepartitioneerd?

Bijdrager
    Moriarty

Om antwoord te geven op je vraag:

Dit kan via je schijfhulpprogramma (te vinden in je hulpprogramma map) of via je install DVD, na de taal selectie kun je hem bovenin (onder extra’s meen ik) ook vinden.

Bijdrager
    Oppie
    Yarosi op 05 juni 2011

10.6.4 is dus inclusief Snow Leopard.

10.6.x IS SL!

Bijdrager
    daanclasener

Oke, voor de duidelijkheid: 10.6.X is het bestuuringsysteem dus, dat is snow leopard. Dat is dus niet het model nr. Van je MacBook.

Hopelijk begrijp je het.

Bijdrager
    Yarosi

Dat ene topic was voor het opnieuw installeren van het besturingsprogramma dat dus Snow Leopard blijkt te zijn. Nee, ik wou alleen mijn computer even opschonen door alles even opnieuw installeren. Dan weet ik in het vervolg wat ik wel en wat ik niet kan verwijderen. Dank!

Bijdrager
    MacAanZee

Hele simpele oplossing voor digibeten: als er bij de systeemvoorkeuren bij de bureaubladen een Snow Leopard staat, heb je Snow Leopard:)

Bijdrager
    Hansi2124

Een nóg meer simpele oplossing:
    Google:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.