12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    xMarissje

Zilveren iPod nano omruilen voor zwarte

Ik heb net de nieuwste ipod nano gekregen, de zilveren. Alleen ik wil graag een andere kleur, een zwarte. Want op die zilveren zie je alles, en daarnaast zitten er al hele rare putjes in de zilveren lak terwijl hij net uit de verpakking is gehaald. Denken jullie dat ik hem zou kunnen omruilen bij de mediamarkt met deze reden?

Bijdrager
    rls_rls

Lijkt me hier niet goed staan ;).

Dit gedeelte gaat alleen over de iPhone.

Maar om even te reageren:
    Als je de doos nog heb, kun je het bij de MM normaal zonder probleem ruilen. Eveneens zonder opgaaf van reden.
    Ga even langs..

Bijdrager
    macpro

Misschien een hele vreemde suggestie, maar toch: ga eens naar de MediaMarkt en vraag het daar. :wink:

Bijdrager
    Falc

Ik zou zo’n ding nooit bij een andere winkel dan de online store kopen. Al koop je hem online kan je hem 3 weken na aankoop nog ruilen omdat ze verplicht zijn het product terug te nemen na 90 dagen. Dit omdat je het product niet gezien hebt voor de koopovereenkomst, hiertoe zijn ze verplicht.

Bijdrager
    AdvanDongen

In de leveringsvoorwaarden van de Apple Store staat 14 kalenderdagen. Die 90 dagen klopt niet!

Bijdrager
    Oppie

3 weken? 3 maanden (90 dagen)? Wat een kolder.

De wet heeft het over 7 werkdagen bij ‘Koop op afstand’.
    Kijk maar eens hier.

En Apple is dus coulant met een ruimere termijn.

Bijdrager
    JDVM

Jammergenoeg is kopen bij de MediaMarkt niet echt kopen op afstand.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik ga altijd het liefste gewoon naar de Apple dealer, mijn premium reseller iCentre. Daar kan je voor vragen en advies altijd gewoon even binnenlopen en hebben ze er tenminste ook verstand van. Vind ik toch het prettigste.

Bijdrager
    Rolf
    ”Falc”

Ik zou zo’n ding nooit bij een andere winkel dan de online store kopen. Al koop je hem online kan je hem 3 weken na aankoop nog ruilen omdat ze verplicht zijn het product terug te nemen na 90 dagen. Dit omdat je het product niet gezien hebt voor de koopovereenkomst, hiertoe zijn ze verplicht.

ehh….er staat ‘gekregen’ ??

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

en als ze niet willen ruilen; hoesje?

Moderator
    Pete.Z
    ”Falc”

Zeg dan gewoon niks.

Bijdrager
    jf
    ”MacAanZee”

Ik ga altijd het liefste gewoon naar de Apple dealer, mijn premium reseller iCentre. Daar kan je voor vragen en advies altijd gewoon even binnenlopen en hebben ze er tenminste ook verstand van. Vind ik toch het prettigste.

Een iPod zou ik lekker kopen waar ie het goedkoopst is. Ik vraag me namelijk af waar je verstand van zou moeten hebben en wat voor advies je moet krijgen bij aankoop van een iPod.

Bij de MediaMarkt kun je, als je de bon hebt, gewoon binnen 14 dagen het ding weer inleveren waarna je je geld terug krijgt. Bij een APR hoef je dat niet te proberen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.