5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    jkazius

Zijn hier schoolbank.nl leden?

Ik probeer op schoolbank.nl een interactieve klassenfoto te maken.

HET LUKT NIET!

Ik ben niet echt super technisch onderlegd ofzo, ik heb wel naar de source code gekeken, maar daar werd ik niet veel wijs uit. Volgens mij is het JAVA… Ik de laatste java update voor de zekerheid gedownload en geinstalleerd… nakkes!

erg jammer. Zijn hier mensen die lid zijn van schoolbank.nl en die WEL weten hoe het werkt?

Gegroet!

Bijdrager
    HSL

[mod:95cce093ab=”HS-L”]hmm,.. dit hoort niet thuis in internet en netwerken,.. lijkt mij meer iets voor webontwikkeling, bij deze dus verplaatst,..[/mod:95cce093ab]

Bijdrager
    Flipstra

ik kan me al nietr eens registreren…. roept steeds dat mijn postcode niet geldig is (#### XX) ?

Volgens mij past dit prima in ‘netwerken’ :wink:

Bijdrager
    Deskman

Ja, dit is misschien wel helemaal de verkeerde plaats…

Je moet even contact opnemen met de firma die het maakt, Rosetta. (info@rosetta.net) Ik ben al een aardige tijd bij ze ingeschreven en ze bedenken er met grote regelmaat dingen bij. er wordt dus achter de schermen hard aan gewerkt. Ik heb ook wel eens problemen gehad met een linkje, werd toen prompt en persoonlijk behandeld.

Give it a try…

Bijdrager
    leenkievit

Goeiemorgen.

Als degene die het script voor klassenfoto’s heeft gemaakt wil ik hier wel even op reageren: het scriptje werkt inderdaad niet op een aantal Mac browsers. Het probleem is dat ik nergens goeie documentatie kan vinden over de verschillen in Mac Javascript en standaard (W3C) javascript DOM.
    Als iemand me wat pointers in de goede richting wil geven wil ik best proberen om het ook voor jullie aan de praat te krijgen…

Leen Kievit
    Rosetta

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.