6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Zijn .eu domeinen trager?

Ik had vrijdag een .eu domein besteld, maar ik blijf maar “server not found errors” houden. Kan het zijn dat .eu domeinen een stuk trager live worden dan .nl?

Bijdrager
    Xcode

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij doen ze het activeren nog met de hand. Als je dit op vrijdag doet, zijn ze er waarschijnlijk nog niet aan toe gekomen en weekend gaan vieren.

Bijdrager
    Shmoo

Ligt er een beetje aan bij wie je zoiets koopt.

Als je dat bijv. bij een bedrijfje in Nederland koopt dat alleen maar provisie krijgt over de domeinen die ze jaarlijks wegzetten dan kan daar idd. wel wat tijd overheen gaan want die moeten wachten op iemand die ze invoert.
    Maar koop je bij een bedrijf die aangesloten is op zo’n register? van een X domein-extensie dan registreren domeinen zich zeg maar direct want die gasten kunnen idd. handmatig zelf invoeringen doen.

Bijdrager
    robbinonline

Is de registratie van het domein al doorgevoerd? Dan zou binnen 6 tot 24 uur je domein actief moeten zijn afhankelijk van je nameservers / dns instellingen.

Bijdrager
    computer space

De stempelzetter in Belgie zit nog steeds te lunchen denk ik….

Bijdrager
    desafiadore

Heb je in het control panel de DNS etc. wel ingesteld?
    Of kun je daar nog niet bij omdat het domein nog niet is geactiveerd?
    (dan is het meer dan logisch, na activatie zal je de dns etc. naar de juiste ip adressen en records moeten instellen)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.