4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Rw1

Zijn er nog mogelijkheden voor het stinkende iBook G3 toetsenbord?

Ik heb nu al bijna 2 jaar geleden een iBook G3 op marktplaats gekocht, maar ik heb er weinig mee gedaan omdat het toetsenbord zo stinkt. Ik lees hier ook veel over op internet. Nu heb ik al veel rare dingen geprobeerd, zoals de sticker aan de achterkant verwijderen en zelfs het toetsenbord in de vaatwasser gestopt8-) . Ondanks dit werkt het toetsenbord nog wel maar is er weinig verandert aan de geur. De smerige lucht komt door de lijm.

Heeft iemand nog de gekste ideeën om die lucht weg te krijgen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Q-collective

Na twintig jaar gaat de lijm dus rotten, letterlijk en figuurlijk. Interessant weetje.

Maare, gebruik een luchtverfrisser?

Bijdrager
    Rw1

Ik denk niet dat het door de 14 jaar om precies te zijn komt. Ik zie al berichten van 2006 die dit probleem vermelden.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik had ook zo’n witte iBook maar dan een G4 (dacht ik) Bij mij is hij, vreemd genoeg, gaan stinken NA dat hij door Apple, onder garantie was gerepareerd (nieuw scherm). Eerst dacht ik dat iemand met zweethanden eraan had gezeten. Die lucht is vreselijk goor, echt niet te harden. Ik heb het ding daarna nooit meer gebruikt, ligt al meer dan 12 jaar half gedemonteerd ergens in een doos. Keyboard is wel makkelijk te vervangen. We hebben ook ooit zo’n ding voor schoonmoeder gekocht, die doet het nog steeds en die stinkt niet. Dus er bestaan blijkbaar wel keyboards die niet stinken.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  EagerB0bNerd.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.