15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Zijn er naast Azureus andere programma om een gedeelte te DL

Met Azureus kan je in een torrentfile kiezen welke bestanden je wel en welke niet wil downloaden..
    Zijn er nog andere torrentprogrammas die deze optie hebben?

Bijdrager
    LEXY
    Bijdrager
    noxius
    Bijdrager
    LEXY

Nee dus, Transmission haalt de hele Torrent binnen. Dus niet bijv slechts enkele songs van een heel album.

Bijdrager
    TurkishDelight

hoe werkt het met Xtorrent, ik heb mijn torrentfile in xtorrent gedropt.. hij begint alles te downloaden en ik kan nergens aangeven dat hij maar een gedeelte moet downloaden..
    waar kan ik dat doen?

Bijdrager
    sedikit

Volgens mij kun je alleen een torrent-download in gedeelten selecteren, als het ook in gedeelten wordt aangeboden. Lijkt me vrij logisch. Een soort torrent-programma dat als file juicer werkt, bij het naar binnen halen, bestaat niet.

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”sedikit”

Volgens mij kun je alleen een torrent-download in gedeelten selecteren, als het ook in gedeelten wordt aangeboden. Lijkt me vrij logisch. Een soort torrent-programma dat als file juicer werkt, bij het naar binnen halen, bestaat niet.

het wordt ook in gedeelten aangeboden.. het zijn zeg maar een serie mp3/CD/albums (in folders)
    waarvan ik er maar een paar van nodig heb..

Bijdrager
    KarelWillem

Die folder staat dan in één Torrent en kan dan ook maar als één geheel binnen komen.

Bijdrager
    sedikit
    ”TurkishDelight”
    ”sedikit”

het wordt ook in gedeelten aangeboden.. het zijn zeg maar een serie mp3/CD/albums (in folders)

Dan begrijp ik dat niet. Zitten ze in afzonderlijke folders? Alleen die afzonderlijke folders zou je eventueel gescheiden kunnen downloaden. Maar niet nog eens een keer de inhoud van die afzonderlijke folders gescheiden downloaden.

Als Azureus geen losse gedeelten aangeeft om gedeeltelijk te downloaden, neem van mij dan maar aan, dat ze dan ook niet in gedeelten worden aangeboden. ’t Is niet anders!
    Geef desnoods die link dan maar van die torrent-file die je wilt downloaden. Dan kan ik ik het zelf checken.

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”sedikit”
    ”TurkishDelight”
    ”sedikit”

Dan begrijp ik dat niet. Zitten ze in afzonderlijke folders? Alleen die afzonderlijke folders zou je eventueel gescheiden kunnen downloaden. Maar niet nog eens een keer de inhoud van die afzonderlijke folders gescheiden downloaden.

Als Azureus geen losse gedeelten aangeeft om gedeeltelijk te downloaden, neem van mij dan maar aan, dat ze dan ook niet in gedeelten worden aangeboden. ’t Is niet anders!
    Geef desnoods die link dan maar van die torrent-file die je wilt downloaden. Dan kan ik ik het zelf checken.

het lukt wel met Azureus.. heb ze net gedownload.. maar ik download het liefst met Xtorrent omdat ik dit programma altijd gebruik voor torrents, en Azureus heeft best een lelijke interface.. vandaar..

Bijdrager
    sedikit

Is er een fantastisch torrent-programmaatje, met allerlei functies, waar onder het in gedeelten downloaden, Azureus, is de interface niet goed! Soms begrijp ik dingen niet zo goed. Gaat het je nou om de interface, of gaat het om wat je wilt downloaden……

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”sedikit”

Is er een fantastisch torrent-programmaatje, met allerlei functies, waar onder het in gedeelten downloaden, Azureus, is de interface niet goed! Soms begrijp ik dingen niet zo goed. Gaat het je nou om de interface, of gaat het om wat je wilt downloaden……

Azureus is best ruk vind ik, ziet eruit als een programma voor mac os 9..
    Ik gebruik xtorrent altijd om mijn torrents te downloaden, alleen die ene functie van gedeelten downloaden heeft xtorrent waarschijnlijk niet.. ik wil namelijk geen 2 programma s gebruiken..

om een voorbeeld te geven..
    Safari vind ik de beste internetbrowser voor de Mac.. maar op sommige sites wil Safari weleens niet werken en dan moet ik dus FireFox daarvoor gebruiken..

Hetzelfde is met Xtorrent en Azureus..
    :)

Bijdrager
    gerror

Je hebt gelijk. Ik vind Transmission een heerlijk licht progje. Echter soms wil je maar een gedeelte downloaden en dan moet je weer terug naar Azureus. Met muziek maakt het niet zoveel uit maar als je een torrent hebt met 4 seizoenen van een tv serie en je wilt er maar 1, zit je toch weer aan Azureus gebakken

Bijdrager
    iJuggle

als je iets download, is het downloaden dan illegaal of het beetje uploaden. en wat is het limiet wat je mag uploaden?

Bijdrager
    ragoooon

Met Bitrocket kan dit ook: ‘selective downloading. The ability to select which parts of a torrent you want to download.’ en is even licht en gebruiksvriendelijk als Transmission, maar nog steeds in beta/alpha fase.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.