23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    RW076

Zijn deze Apple-alternatieven iets voor jou?

Wat is dit nu weer voor raar topic op de frontpage?

En dan ook nog reacties uitzetten? Dit is een open Apple forum hoor, misschien waren jullie dit vergeten?
    Inkomsten prima, maar dit lijkt me niet de juiste manier. Wat is het volgende?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dit is een wel heel raar stukje tekst.

Zonder enige onderbouwing een paar losse flodders de wereld intuffen.

Bijzonder slecht stukje goedkope reclame voor beslist.nl (wat op zichzelf al een waardeloze site is).

Maar ja, het ‘Partnerbijdrage’ (ook al zoiets) moet duidelijk maken dat het ook niet meer is dan dat; ‘reclame’.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    RobinJans

Three strikes and you’re out I guess?

Eerst dat gekke nieuwsbericht over de Escobar telefoon, en nu dit vage artikel weer..

Gelukkig dat het dan altijd weer een tijdje stil is en alles wordt doodgezwegen voordat ze het nog eens proberen.. En een reactie op reacties hier.. gaat er niet komen.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door RobinJans.
    Bijdrager
    KarelWillem

Het is dan ook geen artikel, maar een ‘Partnerbijdrage’.

Wat een andere naam is voor een ‘Advertorial’, wat weer een mooie naam is voor ‘ordinaire reclame vermomd als nieuwsartikel’.

Bijdrager
    TheBigZ

Een vraag aan je bezoekers stellen, en de mogelijkheid tot reageren uitzetten. Inderdaad erg sneu. Typerend voor het huidige OMT niveau. Het verbaast dus niet.

Bijdrager
    RobinJans

<p class=”cite”>KarelWillem op 30 mei 2020 om 12:45</p>
    Het is dan ook geen artikel, maar een ‘Partnerbijdrage’.

Wat een andere naam is voor een ‘Advertorial’, wat weer een mooie naam is voor ‘ordinaire reclame vermomd als nieuwsartikel’.

Ik zie het nu ook. Wel een hele vrije interpretatie van het woord ‘bijdrage’..

Bijdrager
    GeorgeM

Dat lijkt op een aangeleverde tekst, en gezien het bedroevende niveau gewoon zonder er ook meer even naar te kijken doorgeplaatst.

Want ik mag hopen dat ze hier weten hoe je MacBook schrijft…

Bijdrager
    KarelWillem

…Dat lijkt op een aangeleverde tekst…

Dat ‘Partnerbijdrage’ schijnt nog een lastig woord te zijn. .;)

Bijdrager
    Ome Kor

<p class=”cite”>KarelWillem op 30 mei 2020 om 15:11</p>

Zekers, die moet ik iedere maand storten om in het huishoudpotje te doen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

“partnerbijdrage” wat een gezwets, advertentie durft men het hier niet te noemen, zeer laf, hoe denkt men hier over OMT lezers, dombo’s?

Moderator
    Pete.Z

Tja, de boel is tegenwoordig van de Telegraaf, (die weer heel sjiek mediahuis.nl heten tegenwoordig) dus valt het nog best mee, toch? 😢

Bijdrager
    Koezel

Ik vond het een heel vreemd bericht. Het aanprijzen van niet Apple devices. Maar goed, het geld moet ergens vandaan komen. En aangezien wij kosteloos hier rond kunnen struinen…

Bijdrager
    RW076

<p class=”cite”>Pete.Z op 30 mei 2020 om 21:58</p>
    Tja, de boel is tegenwoordig van de Telegraaf, (die weer heel sjiek mediahuis.nl heten tegenwoordig) dus valt het nog best mee, toch? 😢

Lijkt me niet dat de Telegraaf er iets mee te maken heeft. Reclame is natuurlijk prima, maar noem het dan reclame. En probeer een beetje aan je doelgroep te denken (wij kopen geen Apple-Alternatieven in de regel), levert veel meer geld op. Los daarvan het niet duidelijk als zodoende brengen, is ook gewoon raar, wel als topic verkleden, maar dan niet mogen reageren. Het klopt gewoon allemaal niet. En toont minachting aan de gebruikers van dit forum.

Moderator
    Pete.Z

De gebruikers van dit forum zijn cijfers. Handig om reclame te verkopen.

Bijdrager
    goulashkanone

Het is echt te bizar voor woorden.

Zit er soms wat in het water daar bij jullie op de redactie?

Bijdrager
    Joid

Ik lees OMT hoofdzakelijk via de app, dus ik weet niet of er iets extra bij vermeld stond over ‘sponsored content’. Het enige wat ik tijdens dit bericht uit kon brengen was “WTF!?”

Dit kan echt niet. Deze site is als een digitale Donald Trump verworden. Waarbij je steeds zoiets hebt van “Nou, slechter dan dit kan het niet worden”. Maar het is jullie gelukt.

De app verwijder ik nu van mijn telefoon. Het hoereren met schaamteloze bagger heeft voor mij een toppunt bereikt. Het is verschrikkelijk triest om te zien hoe ver weg jullie van je doelgroep staan.

Dit zal in de toekomst gebruikt worden als schoolvoorbeeld over hoe je een platform ten gronde brengt.

Jullie zijn af en doen niet meer mee.

Bijdrager
    penseel

Dan zit je opgescheept met Windows en Android wat een ramp is.

Bijdrager
    KarelWillem

…wat ik een ramp vind…

Ik zit ook opgescheept met Android, en – op het heerlijke update-beleid van Apple na – zie ik werkelijk nul redenen waarom ik daarvan ooit nog zal afstappen.

Bijdrager
    RW076

<p class=”cite”>Joid op 31 mei 2020 om 12:35</p>
    Ik lees OMT hoofdzakelijk via de app, dus ik weet niet of er iets extra bij vermeld stond over ‘sponsored content’. Het enige wat ik tijdens dit bericht uit kon brengen was “WTF!?”

Dit kan echt niet. Deze site is als een digitale Donald Trump verworden. Waarbij je steeds zoiets hebt van “Nou, slechter dan dit kan het niet worden”. Maar het is jullie gelukt.

De app verwijder ik nu van mijn telefoon. Het hoereren met schaamteloze bagger heeft voor mij een toppunt bereikt. Het is verschrikkelijk triest om te zien hoe ver weg jullie van je doelgroep staan.

Dit zal in de toekomst gebruikt worden als schoolvoorbeeld over hoe je een platform ten gronde brengt.

Jullie zijn af en doen niet meer mee.

Trump erbij halen, en zijn je deugpunten nu behaald voor vandaag?

Bijdrager
    SvS

OMT gaat erg achteruit 😞👎🏼 waar slaat deze advertorial op?

Of men Android nu gebruikt of niet, dat is allemaal prima, maar de glorietijden van toen met macosx punt nl en het begin van OMT, jammer dat dat al lang weg is.

Bijdrager
    Rickje

MacBooks zien er prachtig uit. Maar de laatste jaren verandert er qua inhoud niet bijzonder veel. Daarom zou je je eens moeten verdiepen in de laptopmarkt.

Apple forum of niet. De persoon die dit uberhauuuupt heeft opgeschreven moeten ze een trap onder z’n kont geven. Je gaat, en kunt, toch niet even 1 op 1 een laptopje tussen Mac en Windows verwisselen? Verschillen in systeem, Apple compatibiliteit, ecosysteem, etc. etc… Wauw zeg. Zo simpel is dat niet.

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad on-ge-lo-fe-lijk.

Wie verzint zoiets? Wat voor soort beleidsmakers zijn hier verantwoordelijk voor?

Als het moederbedrijf van OMT nou ook een artikel op de voorpagina van de Telegraaf zouden plaatsen met alternatieven voor De Telegraaf, zouden ze dan niet heel snel hun aantal abonnees naar beneden zien gaan?

Losers!

Bijdrager
    GeorgeM

<p class=”cite”>KarelWillem op 30 mei 2020 om 15:14</p>

…Dat lijkt op een aangeleverde tekst…

De meeste sites redigeren ‘partnerbijdrages’ als die bedroevend slecht zijn. OMT kennelijk niet, wat OMT (jammer genoeg) bedroevend slecht maakt.

Jammer…   😒

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door GeorgeM.
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.