10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    aspers

Zijn alle functies van iPhone OS3 mogelijk op iPod Touch?

Ik zag bij de presentatie van iPhone OS3 dat iPod touch gebruikers het OS ook kunnen aanschaffen voor 10,-. Zijn alle functies van de iPhone (behalve het bellen natuurlijk) dan ook mogelijk op de iPod touch???

Ik twijfel nog om een iPhone aan te schaffen, het gaat mij vooral om het ‘zakagenda’ idee. Kalender, mail, GPS, etc. Dan kan ik net zo goed een iPod touch aanschaffen, meer GB voor minder geld…

Bijdrager
    Delars

Een iPod Touch heeft nog steeds geen GPS…. Ik heb ook een tijd zitten twijfelen en heb nu besloten te wachten op dat wat de volgende iPhone brengt. Ook in combinatie met Mobile Me is een iPhone natuurlijk veel prettiger.

Bijdrager
    aspers
    ”Delars”

Een iPod Touch heeft nog steeds geen GPS…. Ik heb ook een tijd zitten twijfelen en heb nu besloten te wachten op dat wat de volgende iPhone brengt. Ook in combinatie met Mobile Me is een iPhone natuurlijk veel prettiger.

Ja precies… ik verwacht ook rond de zomer een nieuw model (dan is hij in de USA al 2 jaar oud). Maar dan is de vraag… krijgen wij dan ook meteen dat nieuwe model, of moeten we nog een jaar wachten… hoop het niet. Ik gok in elk geval op een 32GB model, en dan is ie van mij :lol:

Bijdrager
    Delars

Aan 32GB heb ik persoonlijk niet echt behoefte (is natuurlijk wel altijd leuk). Liever heb ik een tweede model in de iPhone lijn (misschien iets als een iPhone Nano) en een betere camera met videomogelijkheden (wat volgens iPhone OS 3.0 wel te verwachten is)

Bijdrager
    BetaDevil

Apple zal nog wel met een andere versie van de iPhone komen, maar wanneer we die voor het eerst zien zal die ons gaan verrassen, want de iPhone Nano is nu al zo erg uitgemelkt dat ik het een stom idee vindt.

Bijdrager
    PvdO

Maar dan is de vraag… krijgen wij dan ook meteen dat nieuwe model, of moeten we nog een jaar wachten

We krijgen meteen de nieuwe! Tenminste, zo was het bij de 3G;) want die is komende WWDC een jaar oud.
    En als je toch een iPod Touch wil met 3.0 zou ik even wachten tot september, dan komen de nieuwe iPods altijd (voor zover je dat nog niet wist). [/quote]

Bijdrager
    aspers

Ik haaaaaaat wachten :evil:

Bijdrager
    Mich

wachten tot in september? er zijn geruchten dat er in juni 2 nieuwe iPhones zullen verschijnen (ik hoop ook een iPhone nano) en 2 nieuwe iPods touch. zo zegt de beta software van de O 3.0 toch.

Bijdrager
    tommy666

iPod in juni? daar zou ik absoluut niet op hopen, september is de vaste lanceermaand voor iPods. Het zou ook lomp zijn van Apple om de touch op een ander moment te lanceren dan de classic en de nano,aangezien ze daarmee hun eigen productcycles grondig om zeep helpen.

Bijdrager
    Mich

ja dat vind ik ook raar, en ik hoop daar ook niet op, heb al een iPhone en iPod touch dusja, maar het bericht staat http://www.appleinsider.com/articles/09/03/19/iphone_3_0_listings_show_four_all_new_iphone_ipod_touch_models.html, er zijn met andere woorden developers die ontdekt hebben dat er ook 2 nieuwe iPods komen, het kan natuurlijk zijn dat ze gaan wachten tot in september daarmee, maar as usual is Apple “onvoorspelbaar”, aleja, soms toch.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.